Leopardstyle

Hei hå alle ♥ Håper dere likte konkurransen jeg la ut tidligere idag? Premien er jo helt insane! Jeg har ikke gjort så fryktelig mye spennende idag. . Jeg har glodd inn i macen siden klokken 10 idag tidlig, og kunne sikkert glodd i noen timer til, so much to do! Buuut, I love it. Idag har jeg kommet enda ett steg videre på min lille hemmelige plan, and it feels SO good! I am over excited! Men nå! Er det på tide å lufte hodet litt. Imorgen begynner som sagt båtfestivalen, og ikveld skal vi ha ett lite minimøte, slik alle er klare til festivalen. Min jobb : Å være webansvarlig for både hjemmesiden og bloggen til festivalen. Tidligere har jeg også jobbet i baren, og jobbet 16-19 timers arbeidsdager. Det er så gøy, stemningen, miljøet – alt! I år skal jeg ikke jobbe i baren, men springe rundt som en liten minijournalist å ta bilder, skrive om festivalen, konsertene og alt det andre som skjer. Gøygøy! Ikke så veldig mye spennende så skjer på bloggefronten om dagen, men jeg har ihvertfall vært flink og tatt bilder til dere idag, juhu! Love my new shoes from Zara Kjole (brettet om til skjørt) fra BIK BOK // Sko Zara // Veske Cubus // Hårsmykke Glitter // Topp BIK BOK Did you like? ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg