Leopard maxi

Hei fininger ♥ Av en eller annen grunn er jeg veldig uheldig med internett hver gang jeg er på tur / besøk. Nettet her hjemme har streiket, 3G nettet er nede og Netcom sticken vi har tillater ikke å laste opp bilder. . Jeg blir jo da selvfølgelig superstresset, ikke bare fordi jeg ikke får blogget slik jeg vil, men fordi jeg har en del jobb jeg må gjøre idag, som jeg har deadline på. Så for å få gjort arbeidet, sitter jeg nå på en eller annen random parkeringsplass hvor jeg endelig (!) fant 3G her på denne øya, haha! Kjørte 6-7 minutter før 3G dukket opp på iPhonen, hurra! Så nå sitter jeg her da og blogger mens regner pisker på rutene . . Egentlig litt koselig. Våknet rundt klokken 08.00 av kaffelukten fra kjøkkenet, vi har alltid hatt felles frokost helt siden jeg var liten, og det er noe av det koseigste jeg vet. Så da var det bare å tusle seg ned til de andre. Nå skal jeg besøke veninnene mine, gleder meg sånn til å hilse på de små prinsessene deres igjen, Tiril og Othelie – fine navn ikke sant? ♥ Her er kjolen jeg kjøpte igår, så deilig å tusle rundt i når det er fint og varmt . . Kombinerte den med smykke fra New Look // Sandaler fra H&M // Briller fra H&M // Kjolen er fra BIK BOK og koster kun 199,- ! Ønsker dere en deilig start på helgen. Ikke sikkert dere hører fra meg før imorgen tidlig, vet ikke om jeg orker å jage etter internett igjen senere idag . . Men ikveld blir det forhåpentligvis grillfest som planlagt. (Så været skulle bli bedre) .. Med grillmat, kamskjell, kreps – og kake. Og ikke minst – gledelig gjensyn med mine kjære venner! Gleder meg masse, masse ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg