Leopard

Ny bukse fra BIK BOK. Kun 199,- Elsker den, den er så behagelig.


Skjorte fra Never Denim (BIK BOK) Sko fra Roots.

Me and my cars, som jeg er så glad i.. Hihihi..

Jakke fra BIK BOK (gammel) Veske fra Aldo. Gjett hvilken bil jeg kjører da? Hihi.

Nå ligger jeg som ett slakt på sofaen etter verdens herligste måltid. Fiskeboller i hvitsaus, med bacon, gulrøtter og potet. Namnamnam, fantastisk var det. Jeg får forresten snart nytt design, det gleder jeg meg veldig til, føler det er dags for litt forandring her inne.

Har dere en fin tirsdag hearts?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg