Leo print






Kåpe Vivikes / Veske Alexander Wang / Skjerf Acne / Bukse Zara / Solbriller Rayban Nå skal jeg straks pakke kofferten, imorgen reiser vi nemlig til Stavanger. I helgen er det NM i svømming, så da må jeg jo være med og heie både på min kjære, og på svømmerene. I tillegg bor jo bror Andreas der, siden han går på skoleskipet Gann- så da får vi vært sammen med han også. Det blir superkoselig! Og mens de andre trener på dagtid, jobber jeg fra hotellet.. Jeg har aldri vært i Stavanger før faktisk, så er det noe dere anbefaler at jeg må gjøre mens jeg er der? Tenkte å ta med lillebror ut å spise imorgen, hvor er det kuleste stedet å spise? Takknemlig for tips ♥

Er det noen som har lykkes med 1. April spøk idag, eller? Jeg hadde tenkt å ta den slemmeste spøken på Gard.. Han står jo opp kl 05 hver dag, planen var å stille klokken hans slik han stod opp 03 istedet for 05, og når han skulle gå ut døren- var planen å sprette ut i gangen og si at han ble lurt. Meeeen, jeg hadde fått så dårlig samvittighet, så jeg droppet det. Dro likevel en annen spøk når han våknet, om at jeg måtte dra på hastetur hjem til Midsund og ikke kunne bli med til Stavanger for å se han svømme, og han gikk rett på. Haha ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg