Leo-moody

Leopard print altså. Uten tvil en storfavoritt hos meg denne perioden som vi er inne i nå. Jeg har kjøpt så mye i leopard print den siste tiden. Superfint å kombinere med svart, så popper det litt ekstra! I tillegg er leopard noe som alltid kan brukes, og det kommer igjen sesong etter sesong. Jeg har kjøpt både jakke, en skjorte, en genser, en singlet og en body i leopard i det siste, så da har jeg everything covered, hehe. Både Zara, Ganni, Stand og Bik Bok har mye leopard nå ♥

Når jeg går i middager eller ut i helgene så har jeg ofte en leopard overdel kombinert med en svart bukse / tights med høye hæler. Favoritt!


Tights Bik Bok – Jakke Stand (Mag Ma Lou) – Solbriller Prada – Sko Acne – Veske Gucci – Tshirt H&M

Er du like glad i leopard som meg? Eneste jeg mangler nå er en leopard bukse, hehehe- den er jeg derimot litt skeptisk til.. Eller?

Suss ♥

22 kommentarer
    1. Hei!
      Det ser ut som om du har en liten mikrofon øverst til høyre på jakken din, eller tar jeg helt feil nå? 🙂

    2. Liker hvordan både bloggen og instagrammen din har utviklet seg i det siste. Bildene er virkelig kjempefine og inspirerende! Keep going your good work 😀

    3. Fortsett med denne gode bildekvaliteten, digger hvordan det løfter bloggen din til å bli enda mer inspirerende! Lykke til med alt som står på denne uken, gleder meg til å følge leilighet prosessen videre 🙂 klem

      1. Lekker som alltid!:-) Kan jeg spørre hvilket/hvilke kamera du bruker? Bildekvaliteten din er skikkelig fin.

    4. Hei Lene! Elsker bloggen din og er inne å sjekker hver dag 😀 Gleder meg helt sykt til å se hvordan leiligheten din ser ut Jeg lurte bare på om du hadde en liten oppdatering på hvordan det går med Levi 🙂 Har Toller selv så syntes det er så gøy å høre og se bilder av andre som også har! ☺️

      1. Hei Hanne 🙂 Tusen takk <3 Du kan se kommentaren min til J <3 Hun har det helt fantastisk. Kunne ikke hatt det bedre <3 KLEM

    5. Kom plutselig på at det er lenge sidan vi har sett Levi her inne! Fann dåke ein trygg og god heim til ho?:) Vi har sjølv ein hund frå omplassering, og ho er verdens beste! Ho har det kjempebra, og vi kunne ikkje fått betre hund<3

      1. Hei! Levi har det helt fantastisk med en trygg, god og fin familie i Bø i Telemark. Hun har til og med fått en Toller-søster <3 De bor landlig til, går turer i skog og mark, er på hytteturer og nyter livet utendørs. Vi får oppdateringer med videoer og bilder hele tiden. Levi er en lykkelig, lykkelig hund <3 Så koselig med hund da <3 Lykke til !

        1. Så kjekt å høyre! <3 Det er sikkert godt for dåke å vete at ho har det bra der ho er, sjølv om eg veit det må vere vanskeleg å gje ho vekk:) Herlig for ho at dei er to då! Åh, drømmen for ein hund å bu landleg<3 Vi har hatt vår i tre år no, ho blei nettopp åtte år! Gler meg til vi flyttar meir landleg, så ho kan springe fritt som ho fortener!
          Klem til deg<3

    6. Hei!
      I disse tider hvor det er så mye fokus på miljø og gjenbruk, må jeg spørre deg. Er dette noe du stiller deg til? Tenker ditt høye forbruk, shopping og reiser 🙂

      Klem fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg