Lene’s utfordring del 1

Hei dere ♥ Idag satte jeg i gang med Lene’s utfordring. Jeg fikk så mange gode utfordringer fra dere for to uker siden, vanskelig å velge – så tror jeg kjører flere runder. Idag begynte jeg med EFIT – innlegg som en av dere kalte det. Ett foto i timen. Så nå har jeg tatt bilder gjennom hele dagen siden klokken 07 idag tidlig. Passet litt bra siden mamma er her, og Gard har hatt fri fra jobb- så ble det litt aktivitet ila dagen. Hadde vært kjedelig om jeg bare skulle hatt hjemmekontor, hehe.  Anyways – så gleder jeg meg veldig til å vise dere imorgen. Og i mens får dere en liten sneakpeek .. Noen som ser hvor vi er?

Nå skal vi straks ut å spise middag sammen med mamma. Feire hennes store dag som var for en måned siden, også er det jo siste dagen hennes her- så da må vi kose oss litt ekstra mye ♥ – Nyt kvelden så lenge –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg