Lenes utfording

GOD MORGEN! Så nydelig å våkne opp her idag, blikkstilt hav utenfor soverommet. Nå skal vi hive i oss frokost før vi tar båten over, skal inn til byen og gjøre masse ærender til helgen. Vi skal jo feire bursdag her, får 4 stykk over imorgen, og deretter 4 til som skal overnatte på lørdag. Og utpå kvelden kommer det 15 stk til- så her må det handles ♥

Bukse BIK BOK – Sko Zara – Hatt BIK BOK – Tshirt Acne – Jakke BIK BOK Jeg fikk en idé her om dagen .. Jeg vil gjerne ha en utfordring fra dere, en utfordring hvor jeg kan få vist enda litt mer av meg selv til dere. Dere skal få bestemme, jeg velger den beste og kjører igang! Håper dere kommer med mange GØYE forslag. Det kan være noe jeg skriver, men også noe annet med feks en videoblogg og lignende. You decide! Åhh dette gleder jeg meg til. Spennende å se hva dere kommer opp med! FYR LØS ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg