Lene’s ti siste motekjøp

Husker dere på fredag da jeg hadde besøk av side2? Nå har saken kommet ut! Og det hadde vært kjempekos om dere hadde gått inn og lest den ♥ Saken finner dere ved å klikke dere inn her Vi tok bilder på takterassen, og heldigvis var vi heldige med været også. Så hadde jeg jo to kjempehyggelige og ikke minst flinke jenter på besøk. Kjempekos! Idag har jeg vært på jobb, og så var alle på kontoret ute og spiste / drakk til øl, vin sammen. Kom hjem rundt 8, og siden da har jeg vasket hele leiligheten og pakket kofferten til imorgen. Drar til Ålesund for helgen, hjem og jobbe litt. Puh! Og nå – skal jeg sette meg ned å jobbe litt … Work, work, work! Ha en fortsatt vidunerlig kveld. Forresten, glad dere likte forrige innlegg – vi jenter altså .. Hihi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg