Lene’s Nelly Shop / Nellyholic

I samarbeid med Nelly.com skal jeg fremover ha en egen Nellyshop  – dvs at jeg legger mine absolutt favoritter i shop’en ca en gang i uken. Denne shop’en vil bli oppdatert med de nyeste nyhetene, og alle plaggene er plagg som jeg selv ønsker meg. De har så fantastisk mye fint hos Nelly nå, og jeg er i ekstase over at jeg får ha min helt egen Nellyshop på siden deres. Ta en titt på Lene’s Nellyshop ved å klikke på banneret under ♥ Her er noen av mine favoritter til høsten ♥ Alle nyhetene finner dere ved å klikke inn her ♥ (Adlink) Og – om dere har på dere / har kjøpt plagg eller lignende fra Nelly, kan dere tagge med #nellyholic / @nellycom og være med i konkurransen om å vinne 10.000,- Les mer om konkurransen her. Nå skal jeg male veggene på stue og kjøkken hvite, skrives senere !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg