Lene’s grillspyd

For en perfekt start på ferien. Strålende sol, 22 grader på terrassen og jeg har bare slappet av og koset meg. Lest blader og hatt musikk på ørene. Nå kom vi nettopp inn igjen etter å ha vært på butikken og handlet for resten av uken, godt fornøyd kom vi ut igjen med hele fem stappfulle handleposer. Mat er fint det. Idag har jeg på meg kjole fra Only / Veske fra Aldo / Briller fra Urban Outfitters Vi har blitt invitert med på grilling, og drar veldig snart. Vi skal ut på en vakker øy i havgapet som heter Alnes. Det er så fantastisk der! Og når jeg først skal grille, skal det gjøres ordentlig. Så jeg har laget grillspyd for anledningen. For å lage Lene’s grillspyd, trenger du: Dette er nok til 4 grillspyd, ca 2 personer. Kylling Bacon Paprika i 3 farger Løk Marinade (Jeg brukte hvitløk) Og grillspyd Dette gjør du : Skjær kyllingen i passe store biter Legg de i marinade i 1-3 timer. Skjær opp paprika og løk i store fine biter Tre på maten litt etter litt. Paprika, kylling, løk, bacon osv. Det tar mindre enn 10 minutter og lage. (Visst man ser bort i fra marineringen) Ferdig ! Mmm, så det ikke godt ut? Jeg ble ganske fornøyd med resultatet. Håper bare det smaker like godt som det ser ut. Nå skal resten av denne fine sommerdagen nytes sammen med gode venner.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg