@leneorvik

God søndag! Etter 2 timers søvn, pga natteskravling med godeste Ida min, kom jeg meg på flyplassen i tide – og nå er jeg tilbake i lykkelige Oslo! Jeg trives altså så godt i denne byen her, at jeg nesten får abstinenser når jeg drar vekk, hihihi  ♥ Jeg løper rundt her og vasker leiligheten, føler meg ikke sånn superfresh. Også er det så lenge siden jeg har laget et instagram innlegg, så det er kanskje på tide nå. Følg meg gjerne : @leneorvik Venner, gode smil, fester, trening, hyggelige overraskelser fra de som er glad i deg, fint vær, lykke, og hverdagsgledeeer ♥ Den sjokoladen der… Altså. Det er den BESTE sjokoladen jeg noen gang har puttet i meg. Dere må prøve den! Nå må vaskekjerringa svinge seg her, sofaen er alt for etterlengtet nå . . Øynene faller snart igjen, bah! Vet om en som kommer til å sove godt i natt ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg