Lene tipser!

God morgen vakre mennesker! Enda en NY REKORD på bloggen igår. JIPPI. 24.500! Utrolig gøy, og veldig motiverende til å blogge, blogge og blogge. Kjenner forresten at jeg får litt prestasjonsangst angående den lille film snutten jeg skal vise dere, iiiihiii – blir spennende. Jeg har ikke sett snutten selv jeg, så det blir omtrent like spennende for meg også. Har jo ikke akkurat sett meg selv på Tv før.. Hjeelp. Veldig mange av dere spør om ikke jeg kan lage innlegg ang sminke, hårprodukter og lignende ting. Ikke glem at jeg har opprettet en Lene Tipser meny ute til høyre på bloggen. Der kommer det nye tips hver eneste torsdag, og kanskje litt mer enn det også. I tillegg kan dere gå på sminke som ligger under kategorier. Dagens tips under Lene Tipser idag, er mine favoritt hårprodukter, som dere kan lese HER. Dere kan også lese om – betakaroten, Dior Mascara, Concealer fra YSL, og min lille favoritt Pocket Straightener. I skrivende stund, sitter jeg begravd inne på spisestuen, i papirarbeid, og skriver innlegg så knappene på tastaturet flakser. Gøy og ha sitt eget lille “bloggkontor.” Ute pøser det ned, og jeg får mest lyst til å ta meg et varmt og godt bad (dumt jeg ikke har badekar, da…) For så å forsvinne under dyna resten av dagen. Men nei – det skal jeg altså ikke gjøre. Mye jobb å gjøre! Og gøy er det! Jeg har forresten sett litt gjennom gamle bilder, og det er så morsomt å se hvor mye man forandrer seg. Takk og lov for det. Rart å tenke på at om noen år sitter jeg å ser tilbake på hvordan jeg ser ut nå, og ler av meg selv, akkurat som jeg gjør nå.. 2007 – så blond i håret som det går ann å bli. Oi oi oi. 2009. Var platina blond i ganske mange år.. 2010 – da jeg tok til vettet, og farget håret mørkere. 2010. Hva synes dere? Er glad vi forandrer oss med årene jeg..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg