Lene tester!

God morgen skjønninger! Ah, så godt jeg sover på landet, rart med det.. Men her er jo ikke en bil å se på en mils avstand, så noe helt annet enn vi er vant til. Love it.

Disse siste dagene har jeg testet ut Smashbox Photofinish Foundation Primer fra Coverbrands.

Og jeg må helt ærlig si, at jeg har blitt avhengig allerede!

Denne skal glatte ut alle ujevnheter og fylle de fine linjene i ansiktet.
 
Når jeg er på jobb, styrer jeg veldig mye.. Svetter og springer rundt som en tulling. Sminken blir veldig ujevn og flekkete, så jeg må ofte legge ny foundation og nytt pudder.

Når jeg påfører denne primeren får jeg silkemyk hud, og sminken holder seg! What can I say? I love it. I tillegg synes jeg huden min holder seg matt, enkelte dager kan huden min bli litt fet – men ikke med denne på!
Så om dere er på utkikk etter en god base til foundation, anbefaler jeg at dere prøver denne.

Dere får kjøpt den HER til 149,-

Noen som har den? Hva synes dere?

-Lene
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg