Lene svarer II

Tittei, her kommer jeg! Med ruskete hår, uten sminke og i joggisen med fjernkontroller slengende rundt om (argh, hehehe.. Liker å ha det ryddig..) Deilig det, usminket og i joggisen – ikke alltid man må være striglet for å være på video sier jeg bare.

Skravler i vei, og håper lyden er litt bedre, siden jeg sitter nærmere!

Nå skal jeg, som jeg sa i videoen – krølle afro til kveldens Kygo konsert på TAKET av Steen & Strøm. Gleder meg! Jeg og Espen på eventyr..

Håper dere har det fint, xx

24 kommentarer
    1. Hei! Lurte på en ting angående reisene dine.. Du sier at du elsker å reise og oppleve nye ting. På bloggen fremstår det som om det stort sett går i shopping og soling/bading. Opplever du andre ting eller er det dette det går i? I i såfall; har du ikke et ønske om å oppleve land du reiser til på en annen måte? Da tenker jeg på opplevelser som å gå i fjellene i Peru eller besøke slumområder i India.. Du som har muligheten til å reise mer enn de fleste andre burde jo oppleve mer enn den Franske riviera og Dubai:)

      1. Hei, nja det er det meste det det har gått i i det siste.. Avslapping og kos. Og jo, absolutt! Det er MYE jeg vil oppleve fremover nå, både det ene og andre <3 KLEM

    2. Du inspirerer meg veldig! Jeg har fulgt med på bloggen din i mange år. Og jeg syns du skiller deg så veldig mye ut i forhold til andre bloggere. Jeg elsker å lese bloggen din rett og slett ❤️

    3. Nydelig:) syns du er mye penere sånn naturlig jeg faktigst:) så naturlig pen.Love Kygo så der skulle jeg gjerne vært å:)

    4. Hvor er genseren fra? og hvor er den skjorte kjolen du har på deg på instagram fra? tror du har den i blå og hvit 🙂
      Takk for svar ! Elsker bloggen din

      1. Hei, genseren er fra Tights.no 🙂 Skjortekjole? Nå vet jeg ikke helt hva du mener? Den med blomster? Den er fra HM trend 🙂 KLEM

    5. Skjønneste Lene! ❤️ blir så glad av å gå innpå bloggen din. for en godjente du er da! Og leiligheten din er bare to die for! Kan jeg spørre hva fargen du har på veggen bak her i videoen heter?

    6. Du e så flott og skjønn, Lene! Tommel opp for gode verdier, positive holdninger og det sunne forbildet du fronter. Gleder meg til å følge med deg videre. Klem!

    7. Kan du legge ut link på kjolen fra Hm. Du godkjente bare kommentaren. Eller ønsker du kanskje ikke å gjøre det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg