Lene svarer I

Hei dere! Da har jeg holdt på i timesvis for å få filmet første del av spørsmålsrunden, hehe.. Dere vet meg.. Alltid noe kløning med kameraet, så ja – jeg har nok filmet en del flere ganger enn jeg trengte. Kameraet har slått seg av i ett bankende kjør, det har ikke vært nok plass på macen til å overføre filmen, filmen har forsvunnet, komme tilbake, etc etc.. Så har holdt på i rundt 7-8 timer tilsammen, haha! Så det har tatt litt tid. Men her kommer det omsider! Fikk låne Gard sin pc og overføre til den, og da gikk det som smurt, eller ikke smurt – det tok to timer å laste den opp, men anyways – nå er den klar. Har ikke sett gjennom den selv heller, så dere får ha meg unnskyldt om kjolen sklir opp eller jeg sier noe tullete, hehe..

28 min med skravling! Slutten min ble aldri med da… Svarte fortsatt på mange spørsmål og sa hadebra x antall ganger til dere, men det har tydeligvis ikke blitt med. SORRY. Den avslutter litt brått, fordi Gard klippet slutten litt for tidlig, haha! Han hjalp meg med å få den ut da jeg omtrent reiv av meg håret i frustrasjon tidligere her..

GOD HELG til alle, nå skal jeg på middag med 10 jenter på taket av Steen & Strøm. Burgers & Champagne, gøy konsept!

 

 

 

37 kommentarer
    1. Du er skjønn både inni og utenpå, Lene 🙂 Føler jeg blir bedre kjent med deg gjennom disse videobloggene. Kos deg masse i helgen!

      Klem fra meg <3

      1. Så flink du er til å svare leserne dine, unntatt meg da.. Snufs! Hehe, håper du forstår ironi. Hadde bare vært koselig med respons. Klem <3

        1. ÅH har jeg ikke svart deg?? INNSHILL, det er bare fordi jeg sikkert tilfeldig hoppet over deg! Ironi forstår jeg hehehe, er vel ingen som er ironisk enn denne jenta her 😀 😀 KLEM

    2. Elsker virkelig videobloggene dine, du er en stor inspirasjonskilde! Kjolen var såååå fin, den må bestilles hvilken størrelse er det du har ?
      Klem <3

    3. Du er så søt, Lene! Elsker videoene dine, du har en super utstråling! Og setter stor pris på at du er så åpen og ærlig om bruddet med leserne dine, og takk for gode tips <3

    4. Jeg blir så glad av videobloggene dine og at du er så genuint positiv 🙂 Men jeg kjenner også at jeg blir skikkelig trist når du snakker om bruddet deres. Har bare lyst å rope “NEI BLI SAMMEN IGJEN” gjennom skjermen. Haha, rart med hvordan man lever seg sånn inn i livene til bloggere og føler at man kjenner dere. Blir så engasjert vet du.

      Men over til det jeg skulle spørre om; kunne du ha laget et innlegg om basisplagg? Altså hvilke plagg man burde ha som en base i garderoben sin og ulike måter å kombinere de på? I forbindelse med at jeg skal gå ned en del i vekt og dermed fornye garderoben prøver jeg å planlegge hva jeg trenger og skal prioritere og kjøpe 🙂

    5. Du er en vakker og herlig jente Lene <3 Mer blid og positiv jente skal man lete lenge etter 🙂 Utrolig gøy med videoblogger 🙂 Gleder meg til del 2! Ha en fantastisk dag fine deg 🙂

    6. Morsomt med video:) Hvordan sminke bruker du på huden her? Kunne du lagd et innlegg om favorittsminke til hverdag og fest? Er på utkikk etter en god foundation som dekker godt, og et fint solpudder.
      Takk for super blogg med masse bra tips!:)

    7. Jeg elsker virkelig videobloggene dine, de er så søte og jeg trekker alltid på smilebåndet når jeg ser disse videoene som du har lagt ut 🙂 Jeg lurte på om du kunne skrive litt om hvilke sminkeprodukter du bruker i hverdagen, eventuelt linke til diverse produkter? 🙂 Ha en fortsatt super fin helg 🙂

    8. Nydelige deg, Lene! Jeg elsker å se på videoene dine, du har en fantastisk utstråling, og jeg blir såå glad av å se på videoene dine <3 Heier på deg altså! Klem

    9. du får sikkert nok av positive tilbakemeldinger men j vil komme med litt kritikk dette er jo en meget kjedelig videoblogg, inspirasjon kan du hente hos Tine Monsen- der er mye livlig og bra. Blir for kjedelig å se deg bare sitte og prate med deg selv om deg selv( forstår at du besvarer spm men gjør noe mer kreativt ut av det)Ellers liker å lese din blogg. Lykke til framover med alenetilværelsen, dette går bra vettu!

    10. Ønsker meg også veldig gjerne et innlegg om basisplagg som Kristin skriver over her!
      Har samme målet som henne, så når helvetesuken på Barrys starter er jeg ordentlig i gang 🙂

      1. <3 Basisplagg er alltid bra og ha! Skal se hva jeg får til!

        OOO BARRYS, jeg har aldri vært faktisk 😀 Jeg må ta og komme meg avgårde en dag!

    11. Hei Hei . Liker disse videobloggene veldig godt, men synes lyden er litt ymse. Kan du prøve sitte nærmere neste gang – d er best lyd da du nærmer deg kameraet for å se om d fremdeles går… Ikke ment som kritikk bare et tips. Ha en forts strålende helg. Klem

    12. Ååå, Lene. Så utrolig skjønn du er. Du er virkelig en inspirasjon igjennom alt du gjør. Lurer på om du kan lage time for time en dag? hadde vært så gøy og sett hvordan en dag så ut for deg ;-*
      Og et innlegg om hva du spiser i løpet av en dag, få litt mattips.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg