LENE ORVIK KOLLEKSJON

♥ Dobbeltklikk på bildet for å få forstørret det opp og lest pressemeldingen
BB_PresseRelease_LeneOrvik_1280x899px
BOOM! ENDELIG – kan jeg få dele nyheten med dere, og det gleder meg stort! Jeg har ventet så lenge på dette, klødd i fingrene etter å fortelle at … Jeg kommer med ny, og egen LENE ORVIK kolleksjon!! Min helt egen kolleksjon dere! Det er 3 måneder siden jeg lanserte min gjestekolleksjon i samarbeid med Bik Bok, og nå skal jeg altså lansere min helt egen kolleksjon. Er det ikke helt utrolig? Hvor heldig er ikke jeg? ♥

Denne kolleksjonen har jeg, i samarbeid med fineste Ingrid (fra Bik Bok, som jeg jobbet med sist) jobbet lenge med! Og jeg kan ikke få sagt nok hvor fornøyd jeg er med denne kolleksjonen, den er virkelig helt amazing, om jeg kan få si det selv! Gleder meg utrolig mye til å dele den med dere etterhvert!

Lene Orvik kolleksjonen er en vår / sommerkolleksjon, den vil selges eksklusivt hos BIK BOK butikker, og på nett – 16. April! Det er under to måneder til det! Sommerfugler i magen skal jeg bare si dere!

Uten navn-8
Photo : Thomas Qvale | Styling Lene Orvik | Hår Elisabeth Enger, Hendrix Hair | Makeup Susy Jægtvik Alexandersen, BrowRebab.

Kolleksjonen min er inspirert av vårens fargepallett, hvor plagg for både strand, hverdag og fest tilbys. Silhuetten er en blanding av rene linjer og volum hvor accessoriene setter prikken over i’en. Kolleksjonen er sporty, feminin og romantisk.

Deilig og endelig kunne fortelle dere hva jeg har jobbet så mye med siste tiden, og ikke minst – hvorfor jeg var på photoshoot i nydelige Dubai. Er så fornøyd med alt, styling, sminke, hår, bilder, og takknemlig for alle som hjalp til på photoshooten. Bildene synes jeg ble kjempefine, og med den uslåelige skylinen bak, synes jeg de ble helt spesielle. Dere får se resten av kolleksjonen om noen uker. Men allerede om 10 dager, får dere se en liten behind the scenes snutt ♥

Hva synes dere, good? Bad? Spennende? Gøy? JA? Hehe, jeg er så happy !!!

62 kommentarer
    1. For en utrolig gøy nyhet å våkne opp til. Gleder meg stort til å se resten av kolleksjonen. Ønsker deg masse lykke til med arbeidet videre 😉 Klem fra meg

    2. Gratulerer så mye, Lene!! 😀 jeg gleder meg ekstra masse! Elsket forrige kolleksjon med Bik Bok, og vet akkurat nå at jeg MÅ ha noe fra kolleksjonen, selvom jeg ikke har sett alt enda! Stå på!! :)) Du er kjempe flink og inspirerende<3

    3. Åååh Lenemor, dette er jo helt fantastisk! Jeg bobler over på dine vegne 😀 Er det noen som fortjener dette så er det DEG! 🙂 Du er en råtass! Gjett hvem som skal shoppe kolleksjonen din?? Hihi <3P.S. Husk at måneder ikke skrives med stor forbokstav 🙂 Ser det er en liten gjenganger her inne 😛 Eks: 16. april, ikke 16 April. Ikke at det er så viktig, tenkte bare å minne deg på det. Veldig mange bloggere (selv de som er utdannet journalister) gjør den samme feilen. Bloggen din er virkelig KVALITET :-)Ha en super dag videre søte deg. Og gratulerer så masse!!!

    4. Du er så flink Lene! Virkelig en stor inspirasjon! Jeg unner deg all suksess, det er velfortjent! Stå på skjønne deg <3

    5. Gleder meg til å se resten av kolleksjonen!! Var ordentlig fin den du hadde med bikbok sist!

    6. Gleder meg masse til den:) Håper bare det blir produsert opp nok så man ikke nesten må ha fri fra jobb på lanseringsdagen for å få sikret seg det man vil ha.

    7. Herregud, gratulerer så mye! Bildet var helt nydelig. Gleder meg sykt til å se resten av kolleksjonen!

    8. Åååå yeeeees!!Gleder meg utrolig mye til kolleksjonen kommer ut! Den første gjestekolleksjonen var bare helt amazing, så jeg gledeeeer meg! Åå fantastiske nyheter! Gratulerer så mye Lene, virkelig velfortjent :-):-) <3

    9. YAAAY! SÅ spennende nyheter! Og gratulerer med egen kolleksjon 😀 Liker stilen din veldig godt, så dette gleder jeg meg til :*

    10. Så utrolig gøy å høre, Lene! Gleder meg masse, du gjør en veldig god jobb med alt dette 😀 Spennende å se resultatet! klem

    11. Åh så spennende Lene. 😀 Gratulerer så mye. Gleder meg masse til kolleksjonen slippes ut. Hvor mange plagg blir det denne gangen?

    12. Åå, så spennende! Gleder meg kjempemasse 😀 Den siste kolleksjonen din var jo helt perfekt! Håper også at det kommer litt flere av vært plagg denne gangen, så man faktisk får tak i alt man vil ha og ikke bare ett plagg. Gratulerer så masse Lene! Du er altså bare såå flink!

    13. Halleluja så spennende Lene!! 😀 Gleder meg skikkelig til den blir lansert allerede i april!! Var latterlig mye fint sist gang, så jeg er uten tvil sikker på at denne blir like fantastisk – om ikke bedre en forrige :DLykke til, og ikke minst Gratulerer så mye!!Klem <3

    14. Ååå, Lene. Dette er så GØY! Fikk skikkelig sommerfugler i magen, og ble oppriktig glad på dine vegne, og ikke minst superstolt! Føles som en god venninne som har fått til noe skikkelig bra, haha 🙂 Gleder meg til å se kolleksjonen.

    15. Gleder meg til dette. Jeg fikk bare sikret meg et par sko i Lene Orvik kolleksjonen fra BIK BOK. Denne gangen skal jeg være tidligere ute 🙂

    16. Kjempekult, Lene – gratulerer masse! Gleder meg til å se mer! Men hva er forskjellen på en gjestekolleksjon og helt egen kolleksjon?

    17. Herregud, sååå supert!!! Gleder meg masse allerede 😀 Og gratulerer så utrolig mye, dette må da bare være en eneste stor drøm som går i oppfyllelse? Du er virkelig helt supert Lene! Mange baller i lufta absolutt hele tiden. Jeg er imponert. Lykke til videre!

    18. Gratulere så mykje, det e dej så vel unnt!! Godt resultat av hardt arbeid! Gleda mej til kolleksjonen kommer ut! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg