Lene Orvik Collection

Annonse

LENE ORVIK COLLECTION – Lene x Bik Bok x TINE


GLAD MANDAG og glad Lene! Endelig får jeg lov å dele nyheten med dere ; Jeg har laget en fjerde Lene Orvik Collection! Og denne gangen i samarbeid med TINE & BIK BOK. Tidligere i år fikk jeg telefonen som gjorde at jeg hoppet av glede! Det er så gøy, jeg elsker jo dette. Å få enda en mulighet til å lage kolleksjon er jeg veldig takknemlig for. TINE har mange deilige sommer drikker som skal selges i BIK BOK butikker. I den sammenheng ønsket de en fresh sommerkolleksjon hvor inspirasjonen til plaggene skulle komme fra fargene og feelingen på drikkene deres – og det har vi gjort! Gleder meg til å vise dere alt, men først og fremst denne fantastiske kjolen i mustard gul med deilig, tropisk print. Denne kan man bruke til alt! Til hverdags, til fest, til beachen, alt – det spørs bare helt hvordan man ønsker å kombinere den, en kjole – mange antrekk! I am in love, og den ble akkurat som jeg så for meg ♥

Til denne kjolen, fargene og printet har jeg latt meg inspirere av disse deilige juicebrusene fra Noisy. Synes det ble veldig kult! Sommerlig og fresht. Jeg har også latt meg inspirere av TINE IsTE og TINE IsKaffe. Dette får dere se mer av etterhvert. Gleder meg til å vise dere!


Jeg elsker
TINE IsKaffe som dere vet, og er i himmelen for nyheten Cappuccino Zero som er uten tilsatt sukker og søtet med søtstoff! Hektet. Og gleder meg veldig til å vise hvordan jeg har blitt inspirert både av mønsteret på denne, og ikke minst den poppy rødfargen, FRESHT! Stay tuned.

Heldig som jeg er, får jeg også muligheten til å møte dere! Vi kjører nemlig, som de andre gangene – lanseringer i tre forskjellige butikker. Dato, tid og sted ser dere under. Putt det i kalenderen deres, da vel!♥

Håper dere synes dette er like gøy som meg! Det var bilder til denne kolleksjonen vi tok når vi var i Marbella, og jeg er så fornøyd. Hadde med meg superfotograf Thomas Qvale som jeg elsker å jobbe med. Vi var en ordentlig herlig gjeng på tur, makeupartist Linn Linnea, Thomas sin assistent Magnus og Cathrine som representerte TINE. En fin opplevelse som jeg tar med meg videre. Og stor high five til partner in crime Ingrid på hovedkontoret til BB, som har gjort denne kolleksjonen mulig!

Klem til dere ♥

29 kommentarer
    1. hadde ikke du gått ifra samarbeid med bikbok? du var liksom ferdig med dem? synes ikke det var så lenge siden jeg leste det? at du hadde gått din egen vei?

      1. Nei, det har jeg ikke sagt som jeg kan huske 🙂 Alltid vært åpen for nytt samarbeid med BB 🙂

    2. men hvem har mulighet til å komme på eventene hverdager mellom 9-10(12)? folk flest er jo på skole/jobb..

    3. Gratulerer, så gøy! Kjolen var kul- gleder meg til å se resten:) du er flink! Var det dette du jobbet med da du var i hong kong i høst?

    4. Åh så gøy! Har ventet lenge på at du slipper ut en ny kolleksjon og endelig skjer det 🙂 Gleder meg masse til å se hele kolleksjonen.

    5. Hei. Jeg skal pusse opp kjøkkenet mitt i noe samme stil som deg, og såg du skrev i et tidligere innlegg at du kan spare mye på å forhandle direkte med italienske forhandlere. Spørsmålet mitt er derfor om du kan linke eller evt nevne navnene til de du har handlet hos?! 🙂 tenker da både fliser og kjøkkenskap(dør).

      Gleder meg til kolleksjon en din, den er nok amazing❤

      1. Hei, jeg bestilte gjennom SKOGR AS, som igjen bestilte fra Italia 🙂 Hør med de! Kjøkkenskapene er fra Kvik, kun øya og benkeplate som er fra Italia.

        Tusen takk 🙂 Gleder meg!

    6. Litt utenfor tema, men jeg er desperat etter inspirasjon.. du som har vært i så mange brylluper, har du noen forslag til gave? <3 You look amazing giiiiiirl!

    7. Gratulerer så mye, Lene! 😀 Gleder meg til å handle i butikken og se resten av kolleksjonen! <3 Dette her må jo bare bli superbra!!! Flinkeste deg

    8. Wow, så utrolig gøy og gratulerer så mye med ennå en kolleksjon 🙂 Herlighet så gøy! Kjolen er kjempe fin og deilige freshe sommer farger, gleder meg til å se resten av din kleskolleksjon 🙂 Du er dyktig med det du driver med og kan ikke bli annet enn super bra 🙂 Stå på Lene, mange som heier på deg 🙂 Hold oss oppdaterte a 😉

    9. Hei Lene!

      Nydelig kolleksjon!!

      Jeg må nesten desperat spørre deg.. Er det noe som helst mulighet å få tak i Gigi kjolen? Ble helt forelska. Jeg bor i en by med en BikBok som ikke lanserte kolleksjonen så jeg prøvde å ringe rundt i alle butikker, men den var borte! Følger også med på igjenbruk sider, men ikke noe napp der!

      Klem til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg