Lene Orvik Collection packshots

Uten navn-94
Uten navn-96 Uten navn-95Uten navn-98
Endelig fått packshotsene av produktene i kolleksjonen, mange av dere som har etterspurt. Jeg har ikke bilder av alt her, det mangler blant annet et hvitt skinnskjørt, en mønstrete bikini, den nude skinnbuksen, en veske .. Tenk nå er det ikke lenge til kolleksjonen kommer ut, wææ – kribler i magen altså. Har fått brukt kolleksjonen så mye mens jeg har vært i Dubai, og er så fornøyd med alle plaggene selv ♥ Håper dere også liker den. Om to uker er det lanseringsturné samt lansering i butikker og på nett, og jeg gleder meg stort.

Akkurat nå sitter vi på flyplassen i Paris på vei hjem, helt fullstendig knekken å dra fra Dubai, det skal jeg innrømme. Kunne gjerne vært en uke til! Dubai er mitt absolutte favorittsted, og det er ingenting som slår det. Vi planlegger allerede tur til høsten igjen, jeg og Maria ♥ Har hatt det så gøy vi to, vi ler så mye sammen at det er helt komisk fått prøvd ut mange digge restauranter, lounger og Nasimi beach som er en absolutt favorittstrand i Dubai.

Alltid godt og komme hjem, og spesielt til kjæresten som jeg ikke har sett siden sist fredag, så det blir superdeilig! Vi skrives når jeg er hjemme igjen, håper påsken deres har vært knall!

10 kommentarer
    1. Tenker du ikke på at når du er der og legger igjen penger,at det er et land som ikke behandler kvinnene noe bra? Vi turister burde boikotte land som dette… Det er jo tross alt oss de får pengene for å leve for.

    2. Du er så flink du, Lene! Gleder meg til det går an å kjøpe klærne. Hvor mye kommer bikinien til å koste? 🙂

    3. Du har ikke designet et svart skinnskjørt, med snøring i livet da? Er slik jeg ønsker meg, slik hvit, bare i svart!Ellers er herlig og fresh kolleksjon <3

    4. Lurer på hvordan buksene fra kolleksjonen din er på størrelsen? Både skinnbuksen og jeansen. Kan jeg spørre hvilken størrelse du har? Må prøve å få kjøpt på nett, så er greit å vite. Fikk kjøpt den hvite buksen fra den forrige kolleksjonen din i xs, men den syns jeg var akkurat litt for trang.

    5. iiihh ikke lenge igjen nå! I tillegg kommer sølvvasene fra Kahler i slutten av April, så det er to ting å glede seg til ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg