Lene Orvik collection fw15

Annonse // egen kolleksjon
BB_PresseRelease_LeneOrvik_AW15_1280x770pxKlikk på bildet for å få det opp større, slik du kan lese pressemeldingen.

Jeg kan med glede og stolthet presentere en tredje Lene Orvik kolleksjon! Herlighet, dette er SÅ GØY, tenk at jeg har designet tre kolleksjoner for Bik Bok, det hadde jeg aldri drømt om. Så ydmyk for disse mulighetene! Nå har jeg jobbet med disse tre kolleksjonene i 1,5 år og har lært så utrolig mye. Veldig gøy at de foregående kolleksjonene har gått så bra, de har forsvunnet ut av butikkene på 1-2-3, noe som gleder meg veldig, veldig mye! Denne kolleksjonen synes jeg skiller seg helt ut fra de to andre, så jeg er veldig spent på hvordan den blir mottatt. Den inneholder masse deilige kvaliteter til høsten, vi snakker teddy, jeans, semsket, blonder, ull – det er bare å glede seg ♥ Som skrevet i pressemeldingen, kommer denne kolleksjonen ut i uke 42, allerede om 8 uker bare! Denne vil selges på Byleneorvik.com // Bikbok.com og i utvalgte Bik Bok butikker.

Noen som er spente? Gleder meg til å vise dere resten av bildene / kolleksjonen etterhvert!

lenemorSTORT SMIL Lene

21 kommentarer
    1. Du er fantastisk, Lene!! Gratulerer, og jeg gleder meg sånn til å se flere bilder fra den nye kolleksjonen din! 😀

    2. Åååh, jeg digger det! Du er rå altså. Gleder meg til det kommer i butikkene 🙂 Gratulerer SÅ masse! Ha en nydelig dag <3

    3. Ååå nå gleder jeg meg. Jeg har bade sko og buker fra dine forrige kolleksjoner. Og så er jeg så glad den ikke kommer ut før I uke 42 for da har jeg tid å spare opp litt penger. Haha 🙂 Gleder meg til å få se mer! Og om du har åpningseventer I ulike BIKBOK butikker denne gangen skal jeg jammen ikke gå glipp av det slik jeg gjorde sist. Hihi – om jeg så må reise til Oslo eller Bergen 😛 – http://www.poppiesandprada.com

    4. Gjettet jo dette da du snakket om photoshooten, men den kommentaren fikk jo aldri se dagens lys. Var i hvertfall lett å gjette med tanke på at du gikk i kun beige og svart på shooten, heh.

    5. Gratulerer så mye! Må bare si at bloggen din har blitt veldig upersonlig i det siste… Var stooor tilhenger før, men syns det bare er reklame for tiden. Litt kontruktiv kritikk! Men gratulerer masse, håper det går like bra som sist 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg