Lene liten

Igår kveld ble jeg sittende å bla i gamle albumer. Bilder er noe av de fineste minnene man eier synes jeg. Ihvertfall bilder fra da man var små, nyfødt og da man ikke hadde èn eneste bekymring i livet. Bare være liten og bli tatt vare på. 12.02.87 klokken 18.06 kom det er lita tulle til verden på Molde sykehus. 3335 gram og 51 cm. Hihi, lille Lene. Tenk at jeg har vært så liten.   Her er jeg 4 dager gammel, koser meg i mammas armer. (Hei 80 tallet) 2 1/2 mnd. Jeg er veldig høylytt av meg tiltider, og mamma forteller meg at jeg allerede begynte å hyle her. Barndåpen min   En stolt storebror i midten. Mamma og pappa og et gråtende dåpsbarn. Var ikke så populært å bli døpt synes jeg. 5 mnd på ferie i Sverige. Blid og fornøyd! På det første bildet var jeg ca 2 1/2 år, på ferie på Biristranda.  Vi hadde campingvogn på den tiden. Jeg husker så godt det bildet, selv om jeg bare var 2 1/2 år. Jeg var SÅ sur og lei, fant frem potetgullposen og dynen min og la meg på solsengen, og der sovnet jeg. På det andre bildet er jeg rundt 1 år, på ferie i Sverige. Min første jul! Her sammen med mamma, bror og min elskede bestemor som gikk bort for noen år siden. Savner deg! 1 år hos fotografen! En liten fornøyd 4 åring.   Var det ikke gøye bilder? Savner barndommen jeg.. Kunne godt vært liten jente èn gang til. Jeg har forresten skrevet et nytt innlegg på blogit, det handler om meg og bloggen min. Dere kan lese det her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg