Lene goes brown

Hei dere! Startet dagen med en knallhard treningsøkt sammen med søteste PT-Maren. Ny rekord på intervallene, rumpe og ben trening til slutt, PUH! Feels good. Uansett, tenkte jeg skulle vise dere hårfargen Malene laget på meg igår. I AM BROWN! ÆÆÆ, uvant. Men jeg er kjempefornøyd. Fint og bli mørk nå som det er høst, YES! Malene er verdens flinkeste! Se fargene daaa, loves it! Her har jeg i 3 pk hairextensions fra Hendrix, farge #14 & #18 blandet. Og så har Malene farget mitt eget hår i to forskjellige varme brunfarger. Hva synes dere? Blond vs brown/ombre? I tillegg har Malene anbefalt meg disse produktene her, som hun sier er helt fantastiske både for vanlig hår- og extensions. Den gir så mye fukt, og er hennes favoritt! Gleder meg til å teste fremover. Jippi! Og så lukter de delicous. PS : Det er bare og ringe etter bestis Malene om dere vil ha time. Hun jobber på Hendrix hair avd.Frogner.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg