Lene goes blond

Igår var jeg som sagt hos Malene på Hendrix Hair på Frogner. Siden vi går mot vår og sommer, smelte vi til på stortrommen og laget meg blond. Kjempeblond! Liker det så godt, og føler det er så fresht nå i disse tider. Veldig uvant selvfølgelig, siden jeg har vært ganske mørk siden høsten. Men Malene laget de fineste stripene på meg, så jeg har akkurat det spillet jeg vil ha i håret. Tommel opp for nok en god jobb fra hennes side  ♥ Hva synes dere? Dere vet ihvertfall hvem dere skal gå til om dere vil bli ordne dere på håret! Farge, klipp, extensions – Malene fikser, and she does it GOOD! Hun er den flinkeste jeg vet, hihi. Ring henne da vel! På telefon : 22 55 49 08 ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg