Lemon smoothie

Hei mandag, og hurra for en finfin 17 Mai feiring, håper dere hadde det fint? ♥ Jeg har hatt en fin start på dagen, tatt meg litt fri fra jobb for å rydde og vaske leiligheten etter igår. Det tar på med fest, selv om det bare var for noen timer! Men føles så godt nå som leiligheten er shinet!

Jeg lager meg alltid smoothie til frokost, og bruker cottage cheese hver eneste morgen. Da vi var på vei til Hvaler kjøpte jeg en yoghurt med sitron og lime til lunsj, og HJEEELP så hektet jeg har blitt, det er det beste jeg har smakt på lenge, spist det hver eneste dag siden torsdag, hehehe.. Smaker sitronfromasj, og er så god! Så nå har jeg funnet ut at jeg kan lage smoothie med den i tillegg til cottage cheese, og det ble ikke annet enn himmelsk. Denne MÅ dere prøve. Måmåmå.

Uten navn-3På butikken trenger du :

Gresk Yoghurt med sitron og lime
Cottage cheese
Sitron
Banan

Uten navn-4
Uten navn-6Bland en hel gresk yoghurt med 1/3 boks cottage cheese, skvis i saften fra 1/2 lime og ha i 1/4 banan, isbiter og vann og miks sammen i en blender. Ufattelig frisk og god. Namnamnam ♥ Nettopp drukket en, men kunne gjerne tatt meg en til!

Uten navn-5SMIL Lene

13 kommentarer
    1. Hei! Det nærmer seg sommeren og jeg lurte på om du kunne lage et innlegg med inspirasjon til festival antrekk? 🙂

    2. Fant ikke yoghurten fra Tine, så byttet den ut med yoplait dobbel 0 sitron, og la også til en liten sitron istedet for limesaft. Holy moly, dette var godt! Minner veldig om Lemon Shake fra Joe and the Juice. Fantastisk god oppskrift, slik vil vi ha mer av! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg