Leather shorts

God morgen! Denne jenta ligger i sengen enda, våknet klokken 07 av at jeg var så fryktelig kvalm.. Typisk det når vi spiste pinnekjøtt igår, la oss stappmette, så da får jeg svi for det idag. Ops.. Men det var verdt det! Nå koser jeg meg med en pepsi max, og føler meg litt bedre allerede. Det bør gå over, og håper for gudsskyld det ikke er noe som går, for DET har jeg ikke tid til. Julebord med jentene ikveld nemlig, hurra ♥ Kvelden igår var forresten superkos! Deilig mat, fine folk – kan ikke bli bedre enn det. Gode venner altså, hva skulle man gjort uten de.  Her kommer gårsdagens antrekk. Snille Annette møtte meg for å ta bilder, siden jeg løpte fra sted til sted og møte til møte igår og stresset, mens hun var på kontoret. Takk snuppa!





Wearing : Shorts Zara | Handbag Alexander Wang | Boots Stuart Weitzman | Sweater Bik Bok | Coat Zara Ønsker dere en riktig god helg, gleder meg sånn til denne ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg