Leather panel jacket

GOD DAG fra strålende Sunnmøre! Kom nettopp hjem etter en del ærender. Siden klokken 9 har jeg rukket og tatt sol, vært hos regnskapsfører, jobbet på AMFI Moa, funnet antrekk til jobben i Stockholm imorgen (forteller dere mer senere) pakket helt ferdig til ferien – og nå skal jeg endelig innta en alt for sen frokost på terrassen i strålende sol! Livet er HERLIG! Må bare vise dere den nye jakken min fra som dumpet ned i postkassen, den er fra Cameo.  Var den ikke fin? Jakken finner dere her – på salg! Sko Zara // Skjørt Cubus // Singlet BIK BOK // Solbriller H&M Ikveld er det duket for Jugendfestival her i Ålesund! Åh som jeg gleder meg. Det kommer en drøss med venner fra Midsund, og min kjære søster Anniken og Alexander skal ha vorspill før vi rusler oss ned på Colorline Stadion rundt kl 19. Så gøy vi skal ha det! Jeg må desverre ta det litt rolig ikveld, siden jeg skal opp tidlig for å ta 9 – flyet til Stockholm. Gleder meg veldig til den turen altså, og må jo være opplagt – men gøy skal jeg ha det uansett ikveld. Wuhu! Håper dere har en like fin torsdag som vi her i Ålesund!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg