Leather on leather


Summer in the city, got to love it ♥ Lenge siden jeg har hatt på meg bukse nå kjenner jeg, og jeg liker det! Så digg at det er ordentlig sommervær ute.  Håper alle har en fin start på fridagen så langt? Jeg og Gard har nettopp spist brunsj, han har vært på jobb allerede. Snart skal vi hive oss irundt å dra til Huk for grilling og kos med venner. Digg! Tror ikke jeg våger meg ut i vannet enda, det er nok litt for kaldt? 
Veske, smykke & topp Zara – Skjørt BIK BOK (gammelt) – Sko ACNE – Solbriller Rayban Nå gjelder det å nyte siste dagen i Oslo før hjemreise imorgen. Har ikke ORD for hvor mye jeg gleder meg til og komme hjem nå. Vi blir til mandag, og på lørdag skal vi i bryllup til et vennepar av meg. Gleder meg til fine stunder med familie og venner denne helgen ♥
Var forresten hos flinkeste Marianne å la negler her om dagen, denne gangen gikk vi for en litt hvitaktig akryl under, og halvmåne i rosalilla, elsker det! Så fresht synes jeg, også er det kjekt å prøve noe nytt. Anbefaler å ta en negletime hos henne altså. Se hjemmesiden her. (Sponset behandling) – NYT fridagen, det skal ihvertfall jeg –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg