Leather details

God lørdag fra deilige høstOslo! Ligger i sengen og ser ut på de ufattelig vakre høsttrærne utenfor. Det er så vakkert! Gleder meg til jeg en dag kan gå meg en tur i skogen, og bare se, ta bilder å nyte høsten ordentlig, før den forsvinner igjen .. Vi gjør jo virkelig ikke annet om dagene enn å stå opp, sette oss i bilen, kjøre ned til Aker Brygge, og opp igjen når det er mørkt. Så igår satte jeg ned foten, bestemte meg for at bilen skulle få stå, kledde godt på oss. tok en kaffe & en kakao på Kaffebrenneriet, og ruslet ned til leiligheten gjennom Slottsparken, så deilig! Skikkelig crispy høstvær igår, blå himmel og vakre farger. Nydelig start på dagen. Sko Notion 1.3  / Veske Carla Saade / Genser herfra / Tights BIK BOK / Solbriller H&M Nå skal jeg hive meg i rundt, vi skal nemlig hente dusj / vask og dusjdør til badet – endelig kan vi snart begynne der inne. Det gledes! Senere skal jeg på etterlengtet lunsjdate med min gode venninne Silje som er på besøk i Oslo, så koselig! Så blir det jobbing i leiligheten. Nærmer oss! NYT lørdagen,

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg