Leather backpack

At the airport earlier today ♥OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA Uten navn-1 Uten navn-2

Wearing | Bukse Zara | Ryggsekk Bik Bok | Cardigan By Malene Birger | Genser Bik Bok | Sko Reebook | Caps Stella McCartney

Fremme!! Endelig er vi på plass i Dubai, etter en lang flytur, med ALT for mye turbulens. Kom nettopp inn på hotellrommet, og har fått rom med utsikt mot sjøen og den fantastiske skylinen her, helt utrolig deilig! Vi er tre timer før dere, så klokken her er jo snart halv fire på natten. Nå har vi bestilt mat på rommet, og er veldig klar for sengen snart ♥

Skulle oppdatere dere på flyet, samt jobbe hele veien, men uheldigvis for meg så var det ingen wifi på flyet denne gangen, men – jeg håper dere setter pris på å våkne opp til en oppdatering imorgen da.

Det kribler utrolig mye i magen kjenner jeg, gleder meg så mye til å oppleve Dubai for tredje gang. Jeg har med meg et helt super team til photoshooten som skal være på tirsdag, Malene og Elisabeth som er frisører, Susy som er makeup artist, Thomas som er fotograf og Helene som passer på at alt går riktig for seg! Så totalt 6 stykker som reiser sammen, og vi bor på samme hotellet som jeg og Gard bodde på i fjor, Fairmont the Palm som er helt amazing! Dette blir en gøy uke. Shooten er som sagt på tirsdag, så i morgen blir det forberedelser. Gleder meg vilt mye til å fortelle dere hvilket prosjekt jeg jobber med nå, lover det blir snart!

Blir forresten bare mer og mer glad i designet, og synes kommentarfeltet fungerer bra! Takk for alle tilbakemeldinger på forrige innlegget. Jeg har gitt beskjed om at skriften må endres, slik den blir mer lesbar for dere, ellers mangler jeg kommentarer på innleggene mine, men de vil bli overført ila uken.

Takk for at dere klikker dere innom, vi skrives fra Dubai imorgen en gang, håper på forståelse for at det sikkert ikke blir like mange innlegg i uken som det normaltvis vil være, lover og gjøre det beste jeg kan!

Klemmer

8 kommentarer
    1. Heldiggris, skulle gitt mye for å være deg nå!Fint om du kan ordne så innleggene dine kommer opp på bloglovin 🙂

    2. Såå heldig som får dra til Dubai! Virkelig drømmedestinasjon. Jeg ville bare si at jeg syns det er litt forvirrende med at det kommer opp et bilde fra innlegget før overskriften. Ser det er slik hos alle UB bloggerne, men liker det ikke så veldig godt.. Ellers elsker jeg fremdeles bloggen din, og headeret er smashing. Kos deg masse, fine Lene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg