Leather and knit

– Perfect combination –


WEARING :  Sko Aldo  Veske Alexander Wang Hatt Vivikes  Genser Zara Skjørt Bik Bok / Never Denim Litt slow start på dagen idag, noe som resulterer i at jeg nå må sitte og jobbe, mens jeg helst vil ta heeeelg – hihi. Men det blir, om noen timer! Var som sagt på visning allerede klokken 08 idag, og ble sittende på Espressohouse for å spise- samt styre med budrunde o.l, eller jeg styrte ikke så mye da, hehe! Men måtte jo være der for støtte, og heldigvis hadde jeg med mac’en så fikk gjort litt innimellom.. Fikk i oss deilig frokost, før jeg dro videre i møte. Nå har jeg endelig fått landet stumpen på stolen her, og ikveld kan vi glede oss til en kveld på Løkka! Alt for lenge siden jeg har vært der nå, planen er middag på Tijuana, og drinker på forskjellige loungesteder. Blir hyggelig ♥

Ønsker dere en SUPER helg, enjoy it fininger!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg