Le Tan

GOD morgen! Vi er superklar for en ny dag her i Miami, og setter straks kursen mot Nikki Beach, woho! Har hørt det skal være superbra, så gleder meg til å check it out – det ligger jo ikke så langt ifra oss, så kun en gåtur unna heldigvis. Ready for the beach ♥ Nye, freshe solbriller fra LeSpecs – her ♥ Og med meg til stranden har jeg selvfølgelig med min nye favorittserie med solkrem fra LeTan, lukter av NYDELIG kokoslukt! Har ikke begynt å bruke oljen enda, tenkte jeg skulle få en jevn og fin farge før jeg bruker den. Heldigvis er den faktor 30, så slipper jeg og koke huden min . . Man skal være litt forsiktig med disse oljene . . Solkrem faktor 15 her / Solkrem 30 + her / Sololje faktor 30 her Jeg MÅ beskytte leppene mine når jeg er i solen, ellers blir jeg så solbrent. Denne fra Ole Henriksen er superdeilig, bra den er på tube, slipper den å smelte i varmen, i tillegg kjøler den litt av. Denne finner dere her. Dere er som vanlig så heldige at dere får rabatt på disse produktene, -20 % på alt bortsett fra solbrillene. Ved å bruke kode : LENEO ved utsjekk. Ha en kjempefin søndag der hjemme! Nå skal det soles, og bades og NYTES!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg