LE PAIN

Hei søndag, og hei leserene ♥ Håper helgen deres har vært fin? Vi har hatt det så utrolig morsomt i London, virkelig en tur jeg kommer til å huske. Mye latter, shopping, (gåing,) mat, vin og kos! Takk for turen Espen, det har vært heeelt supert! Jeg skal jo faktisk tilbake om ikke lenge, på jentetur med søstrene mine, bare å begynne og glede seg! Det var likevel utrolig godt og komme hjem, sov ikke mer enn 3 timer idag, da vi måtte opp klokken 05 natt for å rekke flyet. Godt og komme hjem til en lang, varm dusj, morgenkåpen, sofaen og dynen. Nå koser jeg meg ♥ Gard kommer om ikke lenge, gleder meg til å krype inntil han i sofaen resten av dagen. Sundays altså, herlig!

Igår spiste vi frokost på Le Pain Quotidien i Grosvenor Street, anbefales! Har spist der før, i NYC. De har så mye godt på menyen, kunne spist frokost i timesvis der. Le Pain ligger bare et steinkast unna New Bond Street, Regent Street og Oxford, så ganske sentralt. Check it out!

IMG_1369IMG_1363-2 IMG_1364

OLYMPUS DIGITAL CAMERAUten navn-2IMG_1383Finfin dag i London igår, deilig temperatur og sol! Elsker den byen der. På kvelden var vi på Novikov, May Fair Bar og Charlie. Anbefales om dere vil lounge litt i London istedet for å gå på utested!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg