Reise : Le French Monday

God morgen og god mandag! ♥ Man vet aldri hvilke muligheter man får – og det gjelder å gripe de når man kan! Livet er NÅ! Jeg våknet i en stor, deilig seng idag – men ikke min seng. Jeg er i Frankrike! Så her går det unna! Fra Geilo, snø og avlyst Skarverenn til et fantastisk og veldig unikt hotell i Provence ♥ Fuglene kvitrer og utsikten gjennom vinduet er bare helt breathtaking. Her skal jeg være til i morgen kveld. Såååå deilig!

På fredag når vi kjørte til fjells – snakket vi jentene om at Gabrielle skulle videre til Frankrike på søndagskveld – så derfor måtte vi kjøre tidlig hjem fra fjellet søndag slik hun rakk flyet sitt til Nice. Og nå er plutselig jeg her også, ble med jeg!! Spontaniteten lenge leve. Så vi kom frem her i går kveld, og spiste et fortreffelig måltid på en restaurant med Michelin stjerne –  helt suverent! Nå har jeg trent en time, og gått morgentur rundt på området her- og det er altså helt stunning.

Hotellet vi bor på heter Château de Berne ♥

Her er utsikten fra rommet mitt idag tidlig. Herlighet! Vakkert altså.

Hotellområdet ♥

Helgen på Geilo var helt nydelig! Vi var 5 jenter – super stemning, til tross for at Skarverennet ble avlyst. Vi våknet rundt 05 og gjorde oss klare. Jeg hadde en magefølelse på at det ble avlyst pga været – og det rev i vinduene utenfor når vi våknet. 0555, 15 minutter før vi skulle gå til toget som skulle få oss til Finse, fikk vi beskjeden. Vi ble jo selvsagt skuffet – men været kan man ikke gjøre noe med. Så i stedet ble vi sittende i 3 timer ved frokostbordet og skravle. Så kos! Vi kjente en del andre folk der oppe, så vi tok oss en fantastisk tur på 18km sammen med 20 andre. God stemning med anlegg på pulk og pitstop på toppen med noe godt i glasset – ble en gøy tur nedover til Geilo igjen hihi!

Men nå er det Frankrike som skal nytes med fransk, deilig frokost. Vi skal nyte hotellet og området til det fulle og blant annet spille tennis! Dette blir en gøy dag ♥ Håper dere får en flott start på dagen!

10 kommentarer
    1. Omg nyyyt, og drikk masse rosévin! Chateu de Berne har seriøst verdens beste rosévin, hamstrer med meg hjem hver gang vi er i Sør Frankrike! Også så fine flasker også- her i heimen brukes de som vannkaraffel 😀 Hvis dere har tid ville jeg meldt meg på vinsmaking, kjempe spennende å lære litt mer om vin, og ikke minst masse god vin! Vinn-vinn!

      1. Hei!! 🙂 Åh så herlig du har vært her <3 Er så fint her atte hjelp! Var på vinsmaking i går en liten tur, superinteressant! Berne er som du sier – verdens beste rosé. Har vært en favoritt siden i fjor sommer, elsk! <3

    2. For et liv du lever, heldige deg! <3
      Jeg har bare et kjapt spørsmål angående Nyx sin stay matt not flat foundation. Du skrøt sånn av den i et innlegg tidligere, så jeg bare lurer på om du fortsatt står for det, eller om du har en bedre en å anbefale? Har lest noe om at den blir veldig gul på huden. Husker du hvilken fargenyanse du har på din? Det er så mange å velge mellom at man blir jo helt forvirret, hehe!
      Nyt frankrike! 🙂

      1. Hei Guro! 🙂 <3 Jeg har den fortsatt, men akkurat nå bruker jeg en fra YSL som det ikke er så mye dekk i som den andre. Dette er fordi huden min er gyllen og da vil jeg ikke dekke så mye til 🙂 Jeg blir ikke gul av den, og tror jeg har farge nude 🙂 Anbefaler den virkelig! <3

    3. Ååå herlighet så nydelig!! Hvis man kan og har mulighet til å være spontan, hvorfor ikke? Ser virkelig helt herlig ut! Kos deg masse!

    4. Kan du lage et Marbella innlegg med litt tips til hva man kan gjøre, hvor man bør spise og “henge” ? 🙂

      1. Hei! Lurer på om jeg har laget et sånt, men fant det ikke nå! Åh det er så mye! Nevner noe her nå ; Nikki Beach, Playa Padre, Finca Besaya, Mosh Fun Kitchen, Nobu restaurant – det er i hvertfall noen favoritter hos meg <3 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg