Le Blonde

Reklame – hårbehandlingen er sponset og dressjakken er sponset.

God torsdag! I dag skinner solen og det er så DEILIG.  Jeg har startet morgenen med kaffe og deilige franske rytmer fra det jeg mener er den beste spillelisten om dagen. Nemlig Hotel Costes sin playlist. 

Med en hverdag som selvstending næringsdrivende er det viktig og kicke i gang morgenen og det liker jeg å gjøre ved og starte dagen ganske tidlig. Enten det er ved å gå på 6 og 7 timene på Barry´s  – eller det og bare komme seg opp tidlig for å få masse ut av dagen. Det gjelder å være strukturert, jobbe smart, og sosialisere seg, samt sørge for at man hele veien er et steg foran for å utvikle seg, vokse og tenke i nye baner. Jeg elsker det og kunne ikke hatt en bedre hverdag sånn sett. Noen dager jobber jeg hjemme, andre er jeg innom kontoret, mens mesteparten av tiden sitter jeg litt rundt omkring og jobber. Tar inn inntrykk og koser meg med musikk på ørene og jobb på macen. I går hadde jeg og Espen kontor på BA3 sammen – mitt favo sted!

Jeg var også en tur hos Lenita på Meraki Studio for å få frisket opp håret litt. Stripet det med foliestriper, satte i en minicolor som gjorde det ekstra kaldt og klippet det litt. Nå synes jeg det var begynt å bli litt langt! Deilig å freshe seg nå i førjulstiden!

Tror aldri jeg kommer til å gå tilbake til langt hår?? Nei. Trives så godt med det korte.

Hvor fin er denne dressjakken?! Den er fra You & I på Aker Brygge, merket er ByMalina. Alle smykker er fra min egen kolleksjon. I helgen skal jeg til København på jentetur og den skal med i kofferten for sure!

Ønsker dere en energirik og HERLIG torsdag!

16 kommentarer
    1. Hei! Du jeg lurer på noe angående smykkene dine. Først og fremst må jeg si de er superlekre!! men vet du om gullet vil forfalle etterhvert og bli litt bronsje/mørkere? Har kjøpt de flate øredobbene, men har kun brukt de på fest og ikke i dusjen. Vurderer å kjøpe et smykke men da vil jeg gjerne vite om det holder seg fint gjennom dusjing over tid :)))

      1. Hei Eline! Tusen takk 🙂 Ikke opplevd at det blir bronsje eller mørkere og jeg har på meg mine hele tiden 😀 Mine har holdt seg fine altså <3 Jeg dusjer og bader og gjør alt med de 🙂 Stor klem!

      1. OOO jeg bruker litt forskjellig! Har Beauty Blur som jeg bruker som en slags krem, samt en typ gull palett fra MAC som jeg bruker på kinnbeina om dagen. Bruker også en fra Mary Lou 🙂

    2. Hei 🙂

      Takk for svar. Vil du si den er liten eller stor i størrelsen? Jeg vipper mellom XS og S, men er oftere en S. Vil du anbefale 34 eller 36? 🙂 Vil tro vi er ganske like i str, du er nok litt smalere rundt midjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg