Layers

Hei dere ♥ Dagen har gått i ett fra 07 og til nå. Fikk endelig satt meg ned med litt lunsj, varm suppe i magen gjør godt når det er så surt og kaldt ute. Vi hadde en utrolig hyggelig kveld igår på Hanami, lot kokkene lage til masse forskjellig type mat til oss. Så vi var innom både salmalaks, kamskjell, hummer, sushi, kjøtt og mye annet godt. Lauren og Ian dro tilbake til England idag tidlig, jeg fulgte de til toget og havnet på elipsemaskinen før klokken var 08. Deilig! Likevel har timene flydd idag, puh. Så nå skal jeg bare gjøre det siste av jobb, før vi skal kose oss og se ferdig de to siste episodene av Orange is the new black. Her er dagens antrekk / Følte for å kjøre hvitt idag kombinert med beige og svart. Gleder meg jo sånn til våren, jo ♥ Skal innrømme at jeg frøs litt når jeg tok disse bildene her uten ytterjakke, BRR! Men man må jo vise frem antrekket ordentlig da. . .  Monki : Faux fur / ACNE : Sko / H&M : Bukse / H&M : Jakke / H&M : Tshirt / Alexander Wang : Veske Liker disse fargene sammen, det blir så rent og enkelt. Akkurat sånn jeg liker det ♥ Nå får jeg fortsette på to-do listen min. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten den, hadde glemt 70 % av alt jeg skal huske ila en dag / uke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg