Layers

Adlinks
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAJakke herSkinnbukse her – Sko Acne – Cardigan By Malene Birger – Veske Maje – Genser // jakken skiller litt på fargen ift på hjemmesiden som dere sikkert ser. Men synes den er superfin i virkeligheten ♥

Lag på lag er så fint nå denne tiden på året synes jeg, genser på genser og jakke utenpå, og så holder man ser varm i denne iskalde tiden, brr! Ta gjerne en ullgenser som ikke er så tykk under og en cardigan og avslutt med jakke! Her er det da en fordel at jakken er litt stor / oversized. Jeg bestilte min jakke i str L, og synes den satt veldig fint! Elsker å kombinere lag på lag med en skinnbukse og en røff veske, da får man et litt spennende antrekk!

SUSS på dere alle ♥

24 kommentarer
    1. Hei! Superfin kombo, men hadde likt jakken enda bedre om den var så lys som på nettsiden! Tok det lang tid før du fikk varene?

    2. Hei. Så utrolig kult antrekk 🙂 Du er så flink til å kle deg 😉 Har den siste tiden hatt store problemer med å laste inn bloggen din, både bilder og tekst. Det tar lang tid og noen ganger må siden lastes inn på nytt flere ganger før den kommer opp. Selv da kan den henge litt. Har ikke problemer med dette på andre nettsteder. Tenkte bare jeg skulle si ifra 🙂 Klem fra meg!

    3. Kan du skrive litt om the Moon, og hva som skjer med den direktørstillingen din? I høst sa du jo at bloggen skulle gå over til bare å være en hyggelig hobby, men det virker jo ikke slik? Litt rart at du ikke holder leserene dine oppdatert på hva som skjer, når du skrev så pass mye om jobben da du hadde fått den.

    4. Hei godeste Lene <3 Du, jeg har et spørsmål. På nettsiden din limited.leneorvik.no, går det ikke an å kontakte kundeservice på tlf eller mail lenger. Jeg returnerte et par pumps tidlig i desember, men har ikke hørt noe fra dem og heller ikke fått pengene igjen. Vet du noe om hvordan jeg kan få tatt kontakt med dem som styrer betalinger osv for nettsiden?
      Ha en nydelig tirsdag! Klem til den beste <3

    5. Super fresh outfit! Du kledde veldig godt den fargen på jakken <3 Tips til salat, du må prøve å lage med mango, avokado og crabsticks, sååå godt! Tilføy gjerne tomat, paprika og agurk for å få litt mer. Muums. Blitt en ny favoritt her i hus 🙂

      1. Takk! ÅÅ nammis, det hørtes syyykt digg ut, må teste når jeg er tilbake etter Køben i helga! 🙂

        1. Det må du, såååå godt! 🙂 God tur og kos dere masse, fine! Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det. Koselig videoblogg, du kler virkelig å være foran kamera altså, klar for fortsettelsen <3 God helg!

    6. Hele outfittet var nydelig, men jakken var Døds fin!! måtte du betale mye i toll for den?

      Karoline

    7. Nydelig som alltid du Lene 🙂
      Lurer på hvor det gulvet som du hadde bilde av på snap`en i dag er fra ?
      Det var kjempe lekkert 🙂

    8. Altså jakken på nettsiden er en acne velocite (som jeg har) avbildet av bloggern kenza.. Ikke greit å selge produktene sine ved å markedsføre ulovlige bilder mener nå jeg

    9. Hei, så gulvet du skal ha i den nye leiligheten på snapchatten din, det var sååååå fint! Hva heter det, og hvor er det fra? 🙂 Hva er evt pris?

      1. Hei! Jeg har ikke navn og farge i hodet, men skal finne det ut! Det er tregulv, og ordentlig kvalitet. Ligger på rundt 2200 kvm inkl gulvlegging 😮 Så, svindyrt.. Man finner rimeligere alternativer, men da blir de ikke så brei.. 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg