Layers

OLYMPUS DIGITAL CAMERASko Nelly (utsolgt) | Jakke her (adlink) | Kjole Nelly (utsolgt) | Genser Zara

Wow, wow, WOW for en fantastisk helg vi har hatt! Nå er mitt alle beste vennepar endelig mann og kone, jeg er så glad på deres vegne, og veldig stolt ♥ Bilder og mer om bryllupet kommer senere idag! Må bare få samlet sammen alt jeg har, tok så mange fine bilder i går! Her kommer antrekket fra meet and greet på fredag, mer bilder kommer imorgen.

Nå er vi på flyplassen på vei hjem til Oslo, skal bli godt å finne sofaen etter en lang, men spennende og gøy helg! Håper helgen deres har vært alle tiders ♣

15 kommentarer
    1. Hei!Kan du fortelle om hva slags app du bruker for å redigere bildene dine på Instagram? Vær så snill! Så fan 🙂

    2. Hei Lene, du ser helt strålende ut! Jeg lurte bare på om du kan fortelle litt om hvordan du trener nå? Hvor ofte, om du fokuserer på styrke eller kondisjon, kanskje hva målene dine er mer treningen osv 🙂 hadde vært gøy med en liten follow-up i forhold til det du skrev i vinter! 🙂

    3. Som jeg elsker den stilen din, du er så fin 🙂 Klærne her var superfine. Gleder meg masse til kolleksjonen din kommer, har lyst på det meste. Men blir det laget flere eks av hvert plagg, så det ikke blir utsolgt etter 10 min denne gangen også? Ha en super kveld Lene!

    4. Fineste deg! Elsker kombinasjonen, lekker outfit. SÅ mye inspirasjon å hente <3 Gleder meg til å se flere bilder fra helgen din, såg ihvertfall veldig bra ut på snapchat og instagram :-)Håper du har hatt en fin start på uken!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg