Launchparty #leneorvikcollection

LO_39Bilde sier mer enn ord ♥ Jeg er ekstremt takknemlig og ydmyk over all støtte, og fine kommentarer i forbindelse med lanseringsfesten – og kolleksjonen min. Fantastisk! Kvelden var veldig vellykket, og jeg er så fornøyd. Video kommer senere ♥

LO_47Teamet! Meg med frisører og makeup artister, samt alle de utrolig flinke og skjønne modellene. Alle har på seg plagg fra leneorvikcollection ♥ STOLT altså!!

LO_44Hendrix (i midten) som eier Hendrix Hair salongene, meg og modellene!

LO_41Stolt, stolt, stolt.

LO_6Noen av mine fantastiske venner som ALLTID stiller opp. Love you!!

LO_4LO_3Og kjæresten min, som alltid er så stolt av “jenten” sin som han sier (på bergensk) ♥ Du er best!

LO_12Uten navn-48Uten navn-52Uten navn-51LO_40Lene Orvik (1)LO_38Tusen takk til frisørene fra Hendrix Hair som jeg hadde lanseringsfesten sammen med, dere er helt RÅ på hårtrender og alt annet! Til superskjønne modeller som gjorde en strålende jobb! Til Villa Perlesukker, Anne Brith som alltid stiller opp og baker nydelige søtsaker til meg, denne gangen laget hun makroner og marengs i farger som matchet mønsteret i kolleksjonen. Takk til Bar Vulkan som lot oss ha festen hos de – til flinkeste Trine Merete Olsen, fra Virus AS for bilder – og generelt en stor takk til ALLE som støtter meg. Dere også ♥

25 kommentarer
    1. Ser ut som en fantastisk kveld!! Når kommer kolleksjonen i butikk? Og sender du til utlandet også? Jeg bor nemlig i London, men har såå lyst på noen av de plaggene der til sommeren!! 🙂

    2. Har du macbook air eller pro? og i hvilken str?Er du fornøyd med den og synes den er verdt pengene?Jeg skal kjøpe ny pc men usikker på om jeg skal ha vanlig pc eller mac så er greit å spørre noen for å høre hva de synes:)

    3. Wow, som du stråler på disse bildene 😀 Så ut som en fantastisk kveld!Kan du ikke lage et innlegg slik som du gjorde med den forrige kolleksjonen, der du har bilder av hvert enkelt plagg med pris, er så spent på prisene! Vil ha alt :D:D

    4. Wææ! Du bør fjerne bildet av den øla før du får forbrukertilsynet (eller hva de heter) på nakken! Det er ikke lov å “reklamere” for alkohol i Norge. Og jeg husker Fotballfrue fikk tyn for det der for en stund tilbake pga etiketten til en vinflaske. Det må vi unngå skjer med deg!! :)GLEDER meg til å handle kolleksjonen din!!! Du er fantastisk 🙂

    5. Altså, du var såå fin på håret! Og det så ut som det var en bra kveld *tommel opp*. Fant ut at jeg har gått på videregående med en av frisørene på bildet! ;D

    6. For noen fantastiske flotte bilder!(:Du stråler, Lene og det synes virkelig igjennom videoen og alle bildene du har lagt ut(:

    7. Ser ut som en fantastisk vellykket kveld, Lene! Utrolig morsomt å få være en del av dette og få et innblikk i livet ditt. Du er veldig inspirerende :)) Ha en fin dag og flott uke videre. Jeg gleder meg til kolleksjonen din slippes ut på nett 🙂

    8. Hei, jeg bare lurte på om kolleksjonen kom ut i alle BIKBOK butikker? Super fin kolleksjon forresten!!! :D:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg