– Launch party –

Jeg er helt stum etter gårsdagen! Nei, ikke fordi jeg har mistet stemmen etter å ha snakket for mye, men rett og slett fordi jeg har så utrolig mange fantastiske mennesker i livet mitt, jeg er evig takknemlig! Så utrolig rørende at så mange kom for å feire kolleksjonen min igår, det betyr så mye for meg ♥ Hadde den beste kvelden på lenge igår, sitter igjen med så mange minner. Gleder meg til å se bildene som fotografen tok igår, og ikke minst å dele de med dere. Men først, litt bildedryss fra mitt eget kamera. 


This one, gives me butterflies ♥ 


♥ Noen av mine nydelige venner, som jeg er så glad i! 





Så glad i alle sammen ♥ Flere bilder kommer!  Feiringen tok sted på Bar Tjuvholmen. Startet kvelden med 30 stykker til middag klokken 17, og klokken 19 stormet det på med flere herlige mennesker. Til slutt var vi over 100 stykker, og det var bare kjempegøy! I forkant av festen spiste vi en 8 retters, og koste oss med vin og god drikke. Klokken 19 var herlige jenter og damer fra Villa Perlesukker på plass med nydelige cookies, cupcakes og macroner. Litt utpå kvelden var det dags for en tale, og jeg var supernervøs, selv om det var mine venner hele gjengen, alltid litt skummelt med sånne taler synes jeg. Men jeg fikk frem det jeg skulle, så det gikk heldigvis fint.  Nå skal jeg ut å møte venninnene mine som har kommet hele veien fra Midsund for å feire meg. Vi skal spise lunsj, shoppe og kose oss! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg