Launch day one


– BIK BOK BY LENE ORVIK COLLECTION AT TORGALLMENNINGEN IN BERGEN – Jeg må bare starte med å si – FOR en dag dette har vært. Helt fantastisk fra morgen til kveld, og Bergen – ja DERE har levert. Både på humør, glede, støtte og nydelige kommentarer. Tusen takk ♥ Bergensere altså, ikke rart man liker de.  Da vi kom til Torgallmenningen tidligere idag, ble jeg så utrolig overrasket! Herlighet, så fint de hadde gjort det. Å se seg selv på store postere, i tillegg til kolleksjonen i butikken var en helt fantastisk følelse, føler meg utrolig takknemlig for denne dagen, og ikke minst – for hele samarbeidet! Klokken seks, slapp vi inn de første 50, som fikk VIP armbånd og goodiebags. Deretter holdt jeg en liten tale- og avsluttet med å prøve å presse alle 50 inn på en selfie! Litt vanskelig, men fikk vi det nesten til! Så klippet jeg den svarte snoren, og ila få minutter var veggene og stativene robbet! Herlighet, vi stod bare helt forskrekket på sidelinjen, jeg blir utrolig smigret!! Takk. Responsen fra dere har vært enorm, og jeg er så glad! Etter en liten stund slapp resten av køen inn, og jeg tror det var rundt om en 150 stk der! Kjekt at så mange møtte opp. Lanseringen i Bergen var utrolig vellykket, og jeg, Ingrid og Karianne (de to fra hovedkontoret som jeg reiser med) avsluttet (og feiret) med sushi! Nå ligger jeg i sengen og spiser verdens største skolebolle. Blir nok litt jobbing med nettbutikken før jeg endelig kan få meg litt søvn.  Her er litt bilder fra lanseringen, tenkte det kunne være gøy for dere å se!
Spent og fornøyd frøken minutter før vi åpnet dørene. Har på meg Joy top og Joy skirt, og Feminine coat fra kolleksjonen ♥


Disse to fantastiske jentene er med meg på turnéen! Så herlige, og ikke minst -dyktige! Karianne t.v og Ingrid t.h.



But first – let us take a selfie! God stemning i butikken. 
Jeg må bare få gi en ekstra takk til disse herlige jentene her, som jobber på Torgallmenningen, og som har hjulpet meg ikveld, dere er best!
Utrolig deilig å pakke seg inn i Cosy cardigan ila kvelden ♥ Love this! Nå venter jobb, før hodet skal få treffe puten, øynene går omtrent i kryss her. Skrives imorgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg