Latest wearing

God morgen!! ♥ Har dere en fin start på den nydelige sommerdagen? Tenk at vi er i juni allerede. Tiden flyr. Selv har jeg drømt om ferieturer, USA og jeg vet ikke alt. Men det spiller jo ingen rolle når jeg våkner opp til OSLOSOMMER, hurra! Her kommer mine siste favorittantrekk. Merker jeg blir så veldig inspirert av været, så mye letter og kle seg når man kan kle seg i lette, fine og delikate plagg. Sommervarmen i mitt ♥ 1 / 2 / 3

4 / 5 / 6

7 / 8 / 9

10 / 11 / 12 Ikke vanskelig å se at denne jenta har fått totalt dilla på den beige hatten ihvertfall? Kanskje på tide å legge den på hylla en liten stund, hehe. Men synes den er så søt, også gjør den liksom så mye med et enkelt antrekk.. Også elsker jeg jo fargen da.. ♥ Mine absolutt favorittantrekk her er 2, 3, 5 og 10. Muligens litt nummer 11 også siden jeg elsker det gule skjørtet. Hihi. Åh, som jeg gleder meg til å kle meg mer i skjørt og lette plagg. For en fantastisk årstid vi er inne i.  Nå skal jeg og Gard faktisk ut å prøvekjøreeeeeee…. En bil! Spennende. Absolutt ikke sikkert vi lander på den, men den er helt rå. Har funnet ut at vi vil kjøpe oss en felles bil nå, med firhjulstrekk som vi kan cruise på fjellet i. Håper den er så fin og bra som vi tror!  SMASK

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg