Latest outfits

Alt for lenge siden jeg har laget antrekkskollasj nå- så følte det var på høy tid. Her kommer mine åtte favoritter fra den siste mnd ♥

Any favs? 

Idag har det vært full fart her både med det ene og det andre. Gard er syk stakkars, og har holdt sengen / sofaen hele dagen og gårsdagen. Igår laget jeg løksuppe til han, alltid deilig med suppe når man er syk. Helen sendte bilde av en løksuppe hun hadde laget,  og da ble jeg så forferdelig fristet! Så passet det jo bra, siden jeg hadde en “sjukling” å ta vare på .. Tror han begynner å bli litt bedre nå, slik han kan gå på jobb imorgen.. Håper bare ikke jeg får det nå! *Krysserfingrene*  . . Sitter her med musikk på ørene og gjør unna litt jobbing, koselig og sitte inne i styggeværet med stearinlys og jobb.. ♥ Senere blir det nok noen episoder av Broen. Nettopp begynt å se det, kommer til episode 5, det er SÅ bra! Anbefales, om dere ikke allerede har sett det da. Vi henger jo litt etter..

Vi skrives imorgen, helg igjen! Tiden flyr.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg