Latest Obsession

Dette har vært i vinden lenge, men det er ikke før nå den siste uken at jeg har makket meg til å gjøre noen innkjøp. Det er så enkelt å føle seg fin på håret med klemmer! Og man ser både effortless, klassisk og søt ut på samme tid. Enten man har en på siden, eller en på hver side. Jeg har fått helt hang up!

“Cutie” klemmen er fra Beths Beauty – det samme er den i midten med perler. De to andre er fra Glitter.

Malene hadde bursdag i går og da fikk hun blant annet denne i gave av Helen og meg.

De to øverste er fra Glitter de og. De har så mye fint! ♥

I full gang med mais purré til fredagens middag, med favorittklemmen i håret!

Håper dere fant noen dere likte! Love

16 kommentarer
    1. Hei Lene! kan du legge ut bilder garderoben din? hihi, gleder meg til å se og er så nysjerrig på hvordan du har det! 🙂

    2. Jeg har selv kjøpt mange av disse, de er så fine <3 hvilke leppestift brukte du i innlegget "Girls Boss"? Helt nydelig!

    3. Omg har lige fundet din blog og har binge-læst jeg ved ikke hvor mange sider 🙂 Du er skøn!

      Hvor er dit “tv stativ” på hjul fra?

      Kleem fra København

    4. Hei Lene! Elsker stilen din, du er en stor inspirasjon! Jeg lurte på et par ting 🙂 Hvor er solhatten du brukte i Tulum fra? Og hvordan var det med frakt og toll når du bestilte den hvite kjolen fra Posse? 🙂 På forhånd takk!

      1. Hei! Den er fra Asos 🙂 Mmm husker ikke helt faktisk, moms og toll er jo alltid “killing” 🙁 Er så lei av Dhl-fakturaer ha ha ! 😀 Men kjolen er så fiin så dert var det verdt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg