Latest looks

Hei dere, fra en regnfull søndag i Oslobyen ♥ Det er jo heldigvis ganske varmt og deilig om dagen, og som jeg sa i forrige vlog så blir jeg veldig inspirert i klesveien når det er så deilig ute. Er så gøy å kunne gå med bare ben og lette jakker! Her er mine favoritt – antrekk den siste tiden.

Jakke Zara / Tights Bik Bok / Veske LV / Sko Steve Madden

Skjørt Envii / Body Kouture / Sko Zara / Veske Chanel

Kjole Zara / Veske Gucci

Kjole HM / Jakke Zara / Sko & Other Stories / Veske Gucci
Kjole Nelly / Briller Manesteen / Veske YSL / Jakke Zara
Skjørt & Tshirt Manesteen / Sko Acne / Jakke Zara
Skjørt Designers Remix / Jakke Manesteen / Hårbånd Samsøe Samsøe / Sko Superga / Veske LV / Tshirt Manesteen
Noen favoritter? Må si at jeg har lagt min elsk på den gule kjolen fra Zara, superskjønn,og kostet ikke mer enn 299,- ♥ Fortsatt god søndag! Imorgen flytter jeg inn i mitt midlertidige hjem, jeg gleder meg sånn! Har kost meg veldig på Guldsmeden hvor jeg har bodd disse dagene, supernusselig hotell!

20 kommentarer
    1. Elsket den beige jakka fra Zara! Suuuuperfin…og så sykt min stil. WESTERN MEETS FEMME FAB! 😀 iihii!

    2. Okei, oppdaget tråden om deg på et kvinneforum i dag, og ser meg bare nødt til å legge igjen en kommentar her. Det skrives vanvittig mye stygt om deg, og jeg er helt sjokkert! Det nyeste går i at flere mener alt handler om penger for deg fordi du valgte å selge alle møblene med leiligheten. Så vidt jeg fikk med meg, var dette noe kjøperen selv ønsket og megleren din godtok for deg? Altså ikke noe du hadde bestemt deg om på forhånd. For det andre var det mange som var sjokkerte over at du hadde latt bildet du fikk av Midsund i 30-årsgave av venninnene dine henge igjen i leiligheten. Men også dette er vel feil? Hvis jeg nok en gang husker korrekt skal du jo ha det med deg videre?

      Ville egentlig bare si at det finnes en del jenter/damer der ute som må ta seg sammen, og sjekke opp fakta før de går ut og slenger dritt om andre. Jeg håper virkelig du ikke lar dette gå inn på deg, for i mine øyne virker du gjennom bloggen som en jente som er opptatt av mye mer enn bare penger, selv om det ofte på bloggen kan bli fremstilt litt sånn. Men det er jo det som er greia når man jobber som blogger, og det er jo ens eget valg om man vil klikke seg inn her eller ikke. Litt konstruktiv kritikk kan likevel være greit; vær enda mer obs på at du merker innlegg, snaps og instagrambilder med #reklame når det faktisk er snakk om spons, så slipper du at folk kommenterer på dette hele tiden.

      Liker bloggen din veldig godt, og selv om jeg ikke kommenterer er jeg innom hver enste dag. Lykke til med oppussing av ny leilighet! <3 Ps; syntes du er utrolig fin når du bruker hårbånd som på det siste bildet her!

      1. Hei! Oi, hjelpes! Jeg har sluttet å lese på forumet, for det gjør meg jo ikke noe særlig godt <3 Jeg hadde ikke planer om å selge møblene mine nei, men den nye eieren ønsket å flytte inn i leiligheten akkurat som den var 🙂 Så derfor tenkte jeg at det var lurt. Slapp jo jeg og drasse med meg alt videre, og leie lager for å ha tingene. I tillegg så får jeg begynt helt på nytt i den nye :-* Det er jo bare smart, spør du meg 🙂

        Bildet fra jentene som de refererer til ligger i flyttelasset, det ble selvsagt med meg videre <3 Alt man henger seg opp i! Men tusen takk for støtten din, det setter jeg stor pris på <3 Klem

    3. For noen flotte antrekk. Du ser fantastisk ut om dagen. Bruker du noe selvbruning eller noe på bena? Ha en fin uke.

    4. Elsker når du legger ut antrekk, får så mye inspirasjon av deg! Ønsker meg enda mer av det, særlig hverdagsantrekk! 😀 Du er fin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg