Latest buys

Dere har ønsket dere innlegg av siste kjøp, noe som jeg er fryktelig flink på å glemme. Men igår kom jeg på det, og da skyndtet jeg meg å ta litt bilder før det ble mørkt ute og jeg fortsatt hadde litt dagslys inne på soverommet. Det går jo mot vår, og det er jo ikke noe sjokk at det er disse fargene som blir med frøken Orvik hjem i den nye garderoben. Jeg elsker lyse farger, og det vet dere jo ♥






Bukse Zara | Bluse By Malene Birger | Kjole By Malene Birger | Blå pumps byleneorvik – her | Beige sandaler byleneorvik – her | Hatt Stella McCartney Hva synes dere, noe dere likte? Bilder av soverommet kommer senere, men nå har dere fått en pitteliten sneekpeak ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg