Latest

Uten navn-26
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA767981-12-1422288295701767981-12-1422288355544
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
De siste antrekkene mine. Veldig kontrast fra første – til siste bilde, hehe. Fra sol og varme til snø. Merket hvor utrolig kreativ og motivert jeg ble til å sette sammen antrekk når været var varmere, og dagene lysere. Gleder meg helt vilt til jeg kan pakke vekk vinterklærne! Kan ikke få sagt det nok.

Idag har jeg hatt en 12-timers arbeidsdag, det har gått i ett siden idag tidlig klokken 09. Så nå spiser jeg middag her mens jeg oppdaterer dere. På tide å klappe igjen macen, og ta litt kveld. Imorgen tidlig kommer Rom 1-2-3 for å lage reportasje her hjemme, blir spennende!

8 kommentarer
    1. Fine antrekk 🙂 Kan du ordne klokkeslett på innleggene dine? Oppdateringene på bloglovin´er noe forsinket, og det er derfor vanskelig å vite akkurat hvilket klokkeslettet du poster innlegg.

    2. Passer ikke helt inn i dette innlegget, men jeg skal snart reise til Island, og lurer på hvordan du fikk tatt bilder i den blå lagunen? Hadde du med mobilen/kameraet i vannet, og hvor la du den ifra deg etterpå i såfall? Har veldig lyst til å ta litt bilder i vannet, men dumt hvis man må passe på kameraet hele tiden.

    3. Hei Lene! Jeg har siklet over de lårhøye støvelettene såå lenge, men lurer på om de er veldig høye og vonde å gå i? 🙂 Blir glad for svar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg