Late update

God kveld her fra sydenland! Vi kom nettopp inn etter middag og noen glass vin på strandpromenaden, vi har virkelig fått trimmet magemusklene ikveld – for ikveld har vært den store mimredagen. Idag har vi gjort det vi alltid pleier i syden, spist mat, masse mat, faktisk alt for mye mat.. Solet oss, slappet av, lest blader og bare nytt ferien rett og slett. Deilig. Vi har vært på leting etter internett, uten hell.. Så jeg er litt småstresset her. Ikke får jeg blogget ordentlig uten at det koster skjorta (blogger fra mobilnettet nå …) Ikke får jeg lest jobbmail, vanlig mail osv. Men imorgen drar vi inn til Playa del Inglés, håper vi finner der. Ellers får dere bare holde ut med at jeg ikke svarer på kommentarer osv, og kommer det lite updates – vet dere ihvertfall hvorfor. Nå har vi kravlet oss opp i sengen, klar til og sove og hvile ut til en ny, og deilig feriedag. Jeg tenkte forresten jeg skulle prøve å sette sammen en feriefilm til dere, så nå har jeg nesten blitt litt for besatt på å filme, glemmer nesten litt av å ta bilder . . Men noen har vi tatt. Kjærleik Tone og Daniel, vårt koselige reisefølge! Kjole fra Nelly / Jakke fra Zara / Sko Jeffrey Campbell Spike / Veske Cubus Ønsker dere en fortryllende natt. Håper denne natten blir bedre enn forige, for da hadde jeg ikke mindre enn to mareritt.. Sweet dreams!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg