Late dager

Føler ikke jeg har så mye å skrive om disse dager.. Dagene går i soling, spising og avslapping – kan jo bli litt kjedlig for dere i lengden, men ah – vi har det deilig. Vi har faktisk hatt strålende vær hver eneste dag! Håper morgendagen blir like strålende, på lørdag drar vi hjem. Buhu, litt trist kjenner jeg. Ikke helt klar for kulden hjemme i Norge enda. Jeg har fått så mye soleksem på brystkassen at jeg ikke kan være så mye i solen, så det er litt kjedelig.. Heldigvis fått kjøpt meg hydrokortison, så håper det hjelper snart. Det klør! Her er forresten innkjøpene fra i går .. Sko & gullkjole fra Stradivarius / Rød kjole fra H&M (Ja, jeg handler i butikkene vi har hjemme i Norge, selv om jeg er i syden.. ) Og ny genser fra Zara. Love it! Hva er det med meg og gullplagg for tiden .. ? Ellers idag har vi igrunn ikke gjort noe annet enn å ligge som noen slakt rett ut. Så har jeg badet litt for å prøve å kjøle ned den svært så irriterende soleksemen, au au. Noen som har tips mot soleksem, utenom å holde seg unna solen? Nå angrer jeg på at jeg har slurvet med betakaroten.. Ha en herlig kveld!! Her skal det nytes enda mer mat og drikke :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg