Late dager

Hei der hjemme! Idag er det overskyet igjen her, begynte med noen få solstråler, men helt grått nå . . Men vi  fikk sol hele dagen i går – så vi lå ved bassengkanten i 6 timer. Herlig! Vi ligger ved bassenget og håper på at solen skal titte frem om noen timer. . Bikini & solbriller H&M // Hatt Cubus Vi nyter livet, og late dager. Igår kveld ville Sander se fotballkamp, så vi tok oss en tur til Playa Del Ingles. Så måtte vi finne en restaurant som faktisk sendte kampen, og det endte opp med dårlig restaurant, og dårlig mat . . Stakkars Tone holder sengen enda, uffa . . Jeg heier mest på å spise her inne i Maspalomas, alt er så fint og rent. Men vi var nok bare uheldige i går, for vi har jo vært i Playa Del Ingles og spist mange ganger før, og alltid vært fornøyd. Antrekket i går .. Skjørt fra Zara // Topp Gina Tricot // Bluse BIK BOK // Belte nelly ( utsolgt)  // Sko herfra Og her er forresten de nye innkjøpene mine! Gleder meg masse til å ta det i bruk. Hva synes dere? Sliter veldig med internett her nede, så får ikke blogget så mye som jeg ønsker. Var og kjøpte en internettstick igår, men tror dere den fungerte da jeg kom tilbake? Er alltid så uheldig med internett. Internettet i resepsjonen fungerer heller ikke, og ikke nettet via telefonen . . Så det har vært uttallige timer med riving i håret her nede. Men, dere får bare holde ut! Har faktisk holdt på siden klokken 09 idag tidlig for å legge ut dette innlegget for dere. Bah . . Men etter å ha snakket med netcom i en halvtime, er jeg endelig på mobilnett. Koste hva det koste vil. Blir så stresset når jeg ikke får blogget. Setter pris på dere! Takk for at dere følger meg. Og – GOD PÅSKE til alle. Håper den blir fantastisk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg