WEEK 41

Ny mandagsspalte! Tenkte dette kunne være en hyggelig greie og gjøre hver mandag. Nemlig å oppsummere uken som gikk. Hva synes dere om det? ♥ Blir litt mer personlig, og det tror jeg er litt viktig. I tillegg synes jeg det er viktig å stoppe opp og “puste” litt, tenke over og sette pris på tiden som har vært. Føler dagene går i ett bankende kjør, og at det er lett for å glemme litt hvor heldig man faktisk er.. Kanskje alle har litt behov for å oppsummere livet sitt en gang i blant?

– UKEN SOM GIKK –

Ukens høydepunkt :
Definitivt å begynne i den nye stillingen på TheMOON. En ny jobb-hverdag som krever mye, mye spennende å sette seg inn i, mange oppgaver, nytt miljø, nye kollegaer og utfordringer. Jeg trives utrolig godt i den nye jobben, føler jeg har funnet min plass, og det har vært en lærerik og effektiv uke. Gleder meg veldig til å se hva denne uken bringer.

Ukens utfordring :
Å få tid til alt man vil ha tid til. I tillegg til TheMOON har jeg jo mitt eget AS, bloggen, andre sosiale medier, kundeforhold som skal opprettholdes, jeg har United Influencers og jeg har Bik Bok kolleksjonen i tillegg. Forrige uke var det litt ekstra mye og holde styr på, 100 % stilling hos TheMOON gjør at jeg må planlegge dagene ift AS’et mitt mye bedre. Tiden strakk ikke helt til for blogg o.l forrige uke, i hvertfall ikke så mye som jeg ønsket. Og når man da skal være en god kjæreste, venninne og et godt familiemedlem kjenner man det litt på samvittigheten.. Skulle ønske døgnet hadde flere timer for og si det sånn. Håper denne uken blir litt bedre sånn sett, selv om jeg vet at ikke det skjer.. Denne uken er det nemlig lansering av kolleksjonen min i tillegg. Heldigvis er det GØY da, det er jo det som holder meg gående.

Beste matopplevelser :
Mmm, de matopplevelsene jeg husker best – er uten tvil lørdags-frokosten. Vaniljeyoghurt med cottage cheese, purré, hjemmelaget muesli og bær. Oppskrift her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAI tillegg til nachosen jeg lagde med pulled pork og bbq-saus, den må også prøves ut! Oppskrift her.

Beste minne – one for the books :
Uten tvil Bubbles And Brunch’en som fant sted på lørdag. Vi hadde et stort jente bord fra klokken 13, Bar Tjuvholmen var stappet av folk og stemningen var mildt sagt awesome! Endte opp hjemme hos meg for å spise taco etterpå, før vi dro videre ut på Tjuvholmen på vorspill og deretter endte vi opp på favoritt utestedet Monkey Bar. For en kveld ♥

collage Ukens mange antrekk :

OLYMPUS DIGITAL CAMERAPA114523-2OLYMPUS DIGITAL CAMERAPA054304collage10-1024x543Ukens høst-kos høydepunkt:
Koser oss hjemme hver eneste kveld, men i går kveld kjente jeg ekstra på det. Tok meg en lang, varm dusj, og krøp inn i den store, digge morgenkåpen min fra Ikea. Gard hadde fyrt i peisen og laget te til meg når jeg kom ut av dusjen. Tråkket ned i tøflene mine og satte meg i sofaen med beina på bordet foran peisen, med te, smågodt, og jobbet med videobloggen. Senere laget vi taco, så på Farmen og nøt en rolig kveld hjemme. Så godt ♥

Ukens tv/serie høydepunkt :
Vi ser ikke så mye på TV i hverdagen, men igår begynte vi å se på Broen (Sesong 3) i sengen før vi sovnet. Elsker den serien! Ellers følger vi med på Farmen, synes det er så genuint og koselig program.

Ukens sanger :
Julie Bergan – All Hours, Avicci – Broken Arrows, Birdy – Let it all go, Robin Schulz -Heatwave

Er dette noe dere vil jeg skal fortsette med? SMIL Lene

 

15 kommentarer
    1. Veldig gøy med en god oppsummering fra uken som gikk, og jeg stemmer for flere slike faste innlegg fremover! Også må jeg bare spørre om hvor den NYDELIGE grønne kjolen du har på bildet kan fåes tak i!? Hvilken butikk, og gjerne en link jeg kan trykke meg inn på, hvis du har :DHa en strålende mandag! Du er så flink og god, stå på videre kjære deg! 😀 Klemmer <3

    2. Heihei vakre Lene! 🙂 Dette var en veldig koselig og fin spalte! Slik vil vi (les: meg) ha mer av : ) Jeg ser i kommentarfeltet at dere er fler som nevner iphone apps del to – dette er noe jeg også hadde hatt glede av å se 😀 Håper det kommer ila de neste dagene : ) Kos deg i kveld og tusen takk for at du er du og for at du er den du er! Klem Ine Marie.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg