Last update from the mountains


From this weekend’s kick off party Hei mandag! Oioioi, idag var det tungt når klokken ringte, vi sov ikke så mye i helgen- så jeg føler jeg har litt å ta igjen. Men det går jo alltid fint så lenge man kommer seg ut av sengen, må alltid ha 2-3 alarmer på slik at jeg er sikker på jeg ikke sovner av igjen, og idag ringte alarm nummer 2 før jeg visste ordet av det, så jeg har måttet sovnet ganske fort av igjen etter den første. Utrolig koselig å våkne opp til så mye snø som er kommet i natt! ihvertfall Da er det klart for en ny uke, og jeg er veldig motivert! Jeg har 4 A4 sider med feedback fra dere fra forrige ukes innlegg, alle tips og ønsker er skrevet ned, og jeg skal virkelig få benyttet meg av alle gode ideér fra dere. Gleder meg ♥ Siden jeg straks skal ut døren i noen møter, kommer de siste bildene fra fjellet. Vi hadde middag og fest lørdagskveld, og det var høy stemning, tenker tilbake på helgen med et stort smil! For noen herlige mennesker jeg har tilbragt helgen med!








Sett Nelly | Veske Chanel | Noen av bildene er lånt fra Kaja-Marie, Espen Hilton og Glenn Henriksen |

Idag er det bare å kle seg godt, hører brøyteplogene jobber for fullt utenfor her! Håper dere får en nydelig start på uken, gleder meg til den nye uken på bloggen sammen med dere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg